جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

دستگیری عامل نشر اکاذیب در فضای مجازی

سه شنبه ۱۴ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب: 805169
دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از دستگیری عامل نشر اکاذیب و پیام‌های تفرقه‌انگیزانه در فضای مجازی خبر داد.
دستگیری عامل نشر اکاذیب در فضای مجازی
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایلنا، شهرام کرمی اظهار کرد: در روزهای اخیر کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که طی آن فردی با هدف اختلاف بین دو ملت ایران و عراق ادعا می‌کند که کامیون‌داران ایرانی در کشور عراق مورد تجاوز قرار می‌گیرند.

وی افزود: با توجه به بررسی‌های به عمل آمده و کذب بودن این ادعا، موضوع در دستور کار دستگاه قضائی استان قرار گرفت و سربازان گمنام شخص موردنظر را شناسایی، تحت رصد و دستگیر کردند و در حال حاضر تحت قرار بازداشت و بازجویی قرار گرفته است.

دادستان کرمانشاه به اقرار این فرد مبنی بر کذب بودن ادعاهایش اشاره کرد و گفت: طبق شواهد احتمالاً این فرد با شبکه‌ها و رسانه‌های معاند نظام جمهوری اسلامی ایران در ارتباط باشد.

وی ادامه داد: بازجویی از این فرد کماکان ادامه دارد و تاکنون سه نفر دیگر هم در این رابطه دستگیر شده‌اند.

کرمی با اشاره به دیدار اخیر مسئولان قوه قضائیه با مقام معظم رهبری، اظهار کرد:

ایشان در این نشست خواستار جدی گرفتن مسئله نشر اکاذیب در فضای مجازی شد و در این راستا و با توجه به پیامدهای منفی این موضوع در جامعه، به شدت با انتشاردهندگان کذب که باعث تشویش اذهان عمومی می‌شوند، برخورد خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مرصاد
Iran, Islamic Republic of
از این عمله های دشمن ؛ زیاد هستند ، که بذر ناامیدی و کینه ، در دل مردم میکارند ! با آنها قاطع برخورد کنید