جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

آپارتمان های ارزان قیمت جنوب تهران

سه شنبه ۱۴ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب: 805163
در گزارش زیر به بررسی مشخصات آپارتمان‌های ارزان قیمت جنوب تهران خواهیم‌ پرداخت.
آپارتمان های ارزان قیمت جنوب تهران
به گزارش جهان نيوز به نقل از اقتصاد آنلاین، با توجه به افزایش پی در‌ پی قیمت مسکن و گران‌تر شدن واحد های مسکونی در تهران، در این گزارش به بررسی واحد های ارزان قیمت جنوب تهران پرداخته‌ایم. با توجه به قیمت مناسب خانه‌های این منطقه نسبت به دیگر‌ مناطق تهران افراد زیادی خواستار خرید خانه در این منطقه هستند.
 
برای خرید واحدی ۵۰ متری در جوادیه که ۲۱ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ خوابه باشد، به سرمایه‌ای معادل ۹۹۰ میلیون تومان احتیاج دارید. همچنین اگر بخواهید واحدی ۲۱ ساله با متراژ ۵۳ متر در حالی که ۱ خوابه باشد را خریداری کنید، به بودجه‌ای معادل ۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در محله نازی‌آباد را دارید می‌توانید واحدی ۴۴ متری درحالی که ۱۶ سال از ساخت آن گذشته باشد و تک خوابه باشد را به قیمت ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خریداری کنید. همچنین واحدی ۳۵ متری در این منطقه با ۲۱ سال سن و ۱ اتاق خواب، قیمتی معادل ۱ میلیارد تومان دارد.
 
واحدی ۵۴ متری در شوش که ۸ سال از ساخت آن گذشته باشد و یک اتاق خواب داشته باشد، قیمتی معادل ۹۶۰ میلیون تومان دارد. همچنین واحدی ۵۳ متری در همین منطقه با عمری معادل ۱۰ سال و ۱ اتاق خواب، قیمتی معادل ۹۵۰ میلیون تومان دارد.
 
آپارتمانی ۵۰ متری در مولوی که ۱۰ ساله باشد و ۱ خواب داشته باشد، در روز های گذشته معادل ۹۴۸ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. همچنین اگر واحدی نوساز در این محله میخواهید، واحدی ۴۷ متری با ۱ اتاق خواب، معادل ۸۳۹ میلیون تومان‌ قیمت‌گذاری شده است.


توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *