جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

جدیدترین تغییرات قیمتی دلار و یورو؛ دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱

دوشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب: 805096
قیمت فروش دلار امروز در صرافی‌های بانکی ۲۷ هزار و ۷۷۶ تومان اعلام شد.
قیمت دلار در صرافی ملی چند؟
به گزارش جهان نيوز، امروز دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱ قیمت خرید و فروش دلار تا ساعت تنظیم این خبر(۱۴:۰۸)، از سوی صرافی ملی به ترتیب ۲۷ هزار و ۴۹۹ تومان و ۲۷ هزار و ۷۷۶ تومان اعلام شد که قیمت فروش آن ۲۳ تومان نسبت به روز گذشته افزایش داشته است.

قیمت خرید یورو ۲۸ هزار و ۴۱۳ تومان و قیمت فروش آن ۲۸ هزار و ۶۹۸ تومان اعلام شد که قیمت فروش آن نسبت به روز گذشته ۱۶ تومان بیشتر شد.

کانون صرافان نیز در معاملات امروز و تا ساعت تنظیم این خبر میانگین قیمت دلار را ۲۸ هزار و ۵۸۳ تومان برای خرید و  ۲۸ هزار و ۸۹۰ را برای فروش اعلام کرده است. همچنین میانگین قیمت یورو برای خرید را نیز ۲۹  هزار و ۶۷۸ و میانگین فروش یورو را ۳۰ هزار و ۲۰ تومان اعلام کرده است.
 
همچنین تا ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه، نرخ دلار در بازار متشکل ارز نیز ۲۷ هزار و ۶۳۸ تومان و نرخ یورو ۲۸ هزار و ۵۵۵ تومان اعلام شد. همچنین در صرافی‌ها نرخ فروش اسکناس دلار ۲۷ هزار و ۹۱۴ و نرخ فروش اسکناس یورو ۲۸ هزار و ۸۴۰ تومان اعلام شد.
مرجع : همشهری آنلاین
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *