کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

چه نکاتی را در هنگام خرید فرش آشپزخانه رعایت کنیم؟

13 تير 1401 ساعت 10:45

آشپزخانه قلب خانه به حساب می‌آید از اهمیت زیادی برخوردار است. خانم‌های ایرانی برای زیبای دکوراسیون آشپزخانه از فرش آشپزخانه استفاده می‌کنند. البته که برای خرید یک فرش آشپزخانه باید به نکات بسیاری توجه کنید. که در ادامه به آن می‌پردازیم.


آشپزخانه یکی از اصلی‌ترین قسمت‌های خانه به‌حساب می‌آید و برای خانم‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است. به همین منظور باید توجه زیادی به دکوراسیون آشپزخانه خود داشته باشید. استفاده از فرش آشپزخانه می‌تواند تأثیر بسزایی روی چیدمان محیط آشپزخانه بگذارد. اکثر ایرانی‌ها برای افزایش زیبایی آشپزخانه از فرش مخصوص آن استفاده می‌کنند که نمادها و المان‌های ویژه آشپزخانه مثل قاشق، چنگال، میوه، قهوه و ادویه دارد.

اگر تصمیم به خرید فرش آشپزخانه دارید، باید به این نکته مهم توجه کنید که آشپزخانه محیطی شلوغ و پر از رفت‌وآمد است به همین دلیل بیشتر در معرض آلودگی قرار دارد. باتوجه‌به این موضوع بهتر است شما از فرشی استفاده کنید که به‌راحتی بتوانید آن را بشویید. خوب است این مورد را در نظر باشید، فرش آشپزخانه باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا با چندبار شسته شدن ظاهر اولیه‌ای خودش را از دست ندهد.

البته که طرح و رنگ فرش آشپزخانه هم باید با سبک کلی دکوراسیون خانه شما هماهنگی داشته باشد. برای مشاهده انواع فرش آشپزخانه می‌توانید به سایت فرش محتشم مراجعه کنید.

مناسب ترین فرش برای آشپزخانه

انتخاب بهترین فرش آشپزخانه به موارد مختلفی بستگی دارد که شما باید از آن اطلاع داشته باشید. اولین نکته‌ای که در خرید فرش آشپزخانه باید به آن توجه داشته باشید، کوتاه بودن پرز فرش است. کوتاه بودن پرزها باعث می‌شود تا کثیفی‌ بین پرزها جمع نشود و به‌راحتی تمیز شود.

آشپزخانه محیطی است که فعالیت‌های روزانه در آن انجام می‌شود و همواره در معرض مواد غذایی است، به همین خاطر سریع‌تر از سایر اتاق‌های خانه کثیف می‌شود؛ بنابراین بهتر است در انتخاب فرش آشپزخانه از رنگ‌های چرک‌تاب استفاده کنیم. اما اگر به رنگ‌های روشن علاقۀ بیشتری دارید، سعی کنید طرحی را انتخاب کنید که شلوغ‌تر باشد. این شلوغی باعث می‌شود تا فرش کثیفی خودش را نشان ندهد.

فرش آشپزخانه به‌خاطر اینکه راحت‌تر شسته بشود، بهتر است سبک باشد. این مورد در قیمت محصول هم تأثیرگذار خواهد بود. فرشی که رطوبت کمتری بگیرد گزینۀ مناسب‌تری برای آشپزخانه است، زیرا باعث می‌شود هم فضا رطوبت نگیرد هم خود فرش دچار پوسیدگی نشود.

مناسب‌ترین فرش برای آشپزخانه باید از دوام و مقاومت بالایی برخوردار باشد و به آسانی تمیز شود. فرش آشپزخانه باید به‌گونه‌ای باشد که زیبایی محیط را تکمیل کند و مهم‌تر از همه باید راحت و ایمن باشد و سر نخورد تا مشکلی برای فرزندان شما پیش نیاید.
 

انواع فرش آشپزخانه

فرش در دکوراسیون خانه شما از اهمیت بالایی برخوردار است، رنگ و طرح فرش باید با حس و حال خانه شما هماهنگ باشد تا بتوانید محیط زیبایی را بسازید.

·       فرش آشپزخانه مدرن

فرش مدرن دارای تنوع بسیار بالایی است و دست شما را در انتخاب طرح و رنگ‌های مختلف بازمی‌گذارد و می‌توانید با انواع دکوراسیون‌های مختلف آن را ست کنید. امروزه استفاده از فرش آشپزخانه مدرن در خانه‌های ایرانی رواج پیدا کرده است. فرش آشپزخانه طرح ادویه، از جمله فرش های آشپزخانه پرطرفدار است.

·       فرش آشپزخانه سنتی

استفاده از طرح‌های سنتی همواره احساس خوبی به آدم‌های خانه منتقل می‌کند، اما فرش دستبافت طرح سنتی قیمت بالایی دارد و گزینه‌ای مناسبی برای آشپزخانه نیست. اما اگر به طرح‌های سنتی علاقه دارید، می‌توانید از فرش آشپزخانه طرح سنتی بهره ببرید.

·       فرش آشپزخانه کلاریس

فرش کلاریس محصولی متفاوت و منحصربه‌فرد از شرکت فرش محتشم است که با به‌روزترین تکنولوژی‌های جهان بافته می‌شود. در بافت این محصولات از 40 رنگ مختلف استفاده می‌شود که باعث شده نقش‌های فرش کلاریس بسیار زنده و پویا به نظر بیایند. لطافت و نرمی، تنوع بالا در طرح و رنگ، گارانتی 36 ماهه، تراکم بالا و شستشوی آسان از جمله مزیت‌های این محصول به حساب می‌آید.

قیمت فرش آشپزخانه

فرش آشپزخانه معمولاً باتوجه‌به متراژ و مواد اولیه به‌کاررفته در آن قیمت‌گذاری می‌شود. اما امروزه نوسان‌های موجود در بازار، باعث شده قیمت فرش‌های ماشینی ثابت نباشد. فرش محتشم با استفاده از باکیفیت‌ترین مواد اولیه محصولات خود را تولید می‌کند، همین نکته باعث شده تا فرش‌های این کارخانه از مقاومت بالایی برخوردار باشد.

خرید اینترنتی فرش آشپزخانه

خرید اینترنتی فرش این امکان را برای شما فراهم آورده که تمام محصولات را در طرح و رنگ‌های مختلف همراه با اطلاعات دقیق مشاهده کنید. شما می‌توانید بعد از بررسی طرح‌های مختلف باتوجه‌به نیازی که دارید، محصول موردنظر خودتان را خریداری کنید. خرید فرش آشپزخانه به دلیل تنوع زیادی که وجود دارد می‌تواند بسیار چالش‌برانگیز باشد.
اگر قصد خرید اینترنتی فرش آشپزخانه دارید، می‌توانید به سایت فرش محتشم مراجعه کنید و فرش موردنظر خود را به‌صورت مستقیم از کارخانه خریداری کنید. با خرید آنلاین فرش آشپزخانه از این سایت، فرش شما به‌صورت رایگان تا درب منزل ارسال خواهد شد. همچنین محصول شما به مدت 36 ماه دارای گارانتی و پشتیبانی فروش خواهد بود. اگر در زمینۀ خرید فرش ماشینی کاشان  نیاز به مشورت یا سؤالی دارید، می‌توانید با پشتیبانی این سایت در میان بگذارید.
 
 

سخن پایانی

با توجه نکاتی که در این مطلب گفته شد، فرشی برای آشپزخانه مناسب است که وزن کمی داشته باشد و به‌راحتی شسته شود. طرح‌های متنوع و خاص فرش آشپزخانه با المان‌های مربوط به آشپزخانه، جلوه زیباتری به فضای آشپزخانه شما خواهد داد.

استفاده از رنگ‌های تیره می‌تواند گزینه بهتری برای فرش آشپزخانه باشد، چرا که دیرتر آلودگی را نشان می‌دهد. فرش آشپزخانه محتشم باتوجه‌به کیفیت و تنوع زیادی که دارد، می‌تواند انتخاب خوب و معقولی برای هر خانواده ایرانی باشد.


کد مطلب: 805045

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/805045/نکاتی-هنگام-خرید-فرش-آشپزخانه-رعایت-کنیم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com