سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

توییتر و یوتیوب ارتش انگلیس هک شد

دوشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۱۲
کد مطلب: 804996
ارتش انگلیس از هک شدن حساب کاربری خود در دو شبکه اجتماعی توییتر و یوتیوب خبر داد.
توییتر و یوتیوب ارتش انگلیس هک شد
به گزارش جهان نيوز، ارتش انگلیس شامگاه یکشنبه از هک شدن حساب کاربری خود در دو شبکه اجتماعی توییتر و یوتیوب خبر داد.

پس از هک شدن حساب کاربری ارتش انگلیس، نام کاربری و تصویر آن چند بار تغییر کرده است. در یکی از این تصاویر، چهره میمونی به عنوان تصویر کاربری ارتش انگلیس قرار داده شده است.

هنوز مشخص نیست که چه کسی پشت این حمله سایبری بوده اما این نفود، نگرانی‌های امنیتی جدی در میان نیروهای مسلح انگلیس ایجاد کرده است.
 
 
یک سخنگوی ارتش انگلیس نیز گفت: «ما از هک شدن حساب کاربری ارتش انگلیس در توییتر و یوتیوب مطلع بوده و تحقیقات در این زمینه در حال انجام است».

وی اضافه کرد: «ما امنیت اطلاعات را بسیار جدی گرفته و این موضوع را حل خواهیم کرد. تا زمانی که تحقیقات تکمیل شود، اظهار نظر بیشتر، نامربوط است».

آمریکا و متحدانش به دنبال حمله روسیه به اوکراین بارها مدعی حملات سایبری روسیه به کشورهای غربی شدند به طوریکه چندی قبل شرکت آمریکایی مایکرو سافت مدعی شد که  روسیه صدها عملیات سایبری را علیه اوکراین در طول حملات دو ماه گذشته انجام داده است. این در حالی است که روسیه قاطعانه هرگونه حمله سایبری علیه کشورهای غربی را رد کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *