سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

ادعای حقوق بشر آمریکا همانند پرچم داعش است

يکشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۵۹
کد مطلب: 804995
مشاور رئیس جمهور در امور اقلیت های دینی ادعاهای آمریکا درخصوص حقوق بشر را همانند پرچم داعش دانست.
ادعای حقوق بشر آمریکا همانند پرچم داعش است
به گزارش جهان نيوز، ماموستا عبدالسلام کریمی، مشاور رئیس جمهور در امور اقلیت های دینی عصر امروز در چهارمین کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری گفت: ۲۷میلیون نفر از صاحبان اصلی آمریکا را قتل عام کرده اند.

وی با بیان اینکه آمریکا دارای بزرگترین زندان‌ها در دنیا است، افزود: سالانه چند هزار نفر در زندان ها و در آمریکا کشته می شوند. کشتن یک نفر بی گناه را کشتن تمام عالم می دانیم. 

مشاور رئیس جمهور در امور اقلیت‌های دینی گفت: داعش مولد طرز تفکر آمریکا است، اما بر پرچم داعش لا اله الا الله نوشته شده بود. ادعای حقوق بشر توسط آمریکا همانند شعار نوشته شده روی پرچم آمریکا است. 

کریمی با بیان اینکه مردم را خانواده خداوند می دانیم، گفت: با این دیدگاه چگونه می‌توانیم به مردم ظلم کنیم؟ 

مشاور رئیس جمهور در امور اقلیت های دینی خاطر‌نشان کرد: وحدت و انسجام در جهان اسلامی به علت وجود آن انسجام در ریشه ما است.، چه آمریکا و اسرائیل باشند و یا نباشند ما متحد هستیم و خواهیم ماند. 

وی افزود: عدل و عدالت ایجاد نمی‌شود مگر با رعایت حق و حقوق دیگران، گفت: بر اساس آیین ما نه تنها مسلمین، نه تنها انسان‌ها بلکه غیرمسلمان و غیرانسان ها نیز دارای حق است. 

مشاور رئیس جمهور در امور اقلیت های دینی اظهار کرد: مقابله آمریکا تنها با ما نیست، بلکه با تمامی افرادی است که می‌خواهند روی پا خود بایستد. آمریکا شیطان بزرگ است و باید از بین برود. باید توجه ما به داخل باشد و نگاه ما نباید به خارج از کشور باشد. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *