پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

۱۰۱ مصدوم زلزله هرمزگان ترخیص شده‌اند

يکشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۵
کد مطلب: 804937
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به بیان توضیحاتی در خصوص آخرین وضعیت مصدومان زلزله روز گذشته این استان پرداخت.
۱۰۱ مصدوم زلزله هرمزگان ترخیص شده‌اند
به گزارش جهان نيوز، فاطمه نوروزیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در گفت‌وگو با میزان در خصوص آخرین وضعیت مصدومان زلزله روز گذشته استان هرمزگان گفت: از مجموع ۱۱۱ مصدومی که به دلیل زلزله روز گذشته به ما مراجعه کرده‌اند ۱۰۱ نفر از بیمارستان ترخیص شده‌اند و ۱۰ بیمار همچنان بستری هستند و متاسفانه ۵ نفر هم بر اثر این حادثه از دنیا رفته اند.

وی ضمن اشاره به اینکه این ۱۰ مصدوم بد حال نیستند و به سبب شکستگی و جراحی همچنان بستری و تحت نظر اند، ادامه داد: به سبب دشواری مراجعه مردم زلزله زده به مرکز درمانی با فاصله از محل سکونت آن‌ها و بلا استفاده بودن مرکز ما به دلیل پس لرزه‌ها، درمانگاهی را در منطقه زلزله زده دایر کرده‌ایم که پزشکان، پرستاران و تکنسین فوریت‌های پزشکی در آن حضور دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه به نظر نمی‌رسد تعداد مصدومان زلزله افزایش پیدا کند، افزود: افراد از این پس ممکن است به سبب گرما زدگی و مشکلات گوارشی به ما مراجعه کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *