جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

سردار باقری: تحرکات دشمنان را زیر نظر داریم

يکشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب: 804931
گاهی شرارت‌های بسیار پراکنده‌ای از سوی دشمنان وجود داشته است که نیرو‌های مسلح از سپاه، مرزبانی و ارتش در زمین و هوا مشغول فعالیت و تحرکات آنان را رصد می‌کنند.
سردار باقری: تحرکات دشمنان را زیر نظر داریم
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح صبح امروز از طریق فرودگاه سنندج وارد استان کردستان شد و مورد استقبال نماینده، ولی فقیه در استان، استاندار و فرماندهان نظامی و انتظامی قرار گرفت.

رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح در بدو ورود در جمع خبرنگاران با ابراز خرسندی از حضور در استان کردستان و سلام و قدردانی از مجاهدت‌های مردمان این دیار در طول دوران انقلاب و دفاع مقدس گفت: هدف از این سفر سرکشی و بررسی حوزه‌های مربوط به نیرو‌های مسلح و امنیت منطقه و مرز‌های کردستان است.

وی ضمن بررسی فعالیت‌های نیرو‌های مسلح در همکاری با دولت و مردم در استان افزود: در یک ماه اخیر جلسات و بررسی‌های کامل در نیرو‌های مسلح استان کردستان انجام شده تا زمینه این سفر مهیا شده است.

سرلشکر باقری با بیان اینکه "بحمدالله وضعیت امنیت در کشور و استان کردستان و مرز‌های این خطه پایدار و فوق‌العاده خوب است و هیچ مشکلی نداریم"، تصریح کرد: گاهی شرارت‌های بسیار پراکنده‌ای از سوی دشمنان وجود داشته است که نیرو‌های مسلح از سپاه، مرزبانی و ارتش در زمین و هوا مشغول فعالیت و تحرکات آنان را رصد می‌کنند.

سرکشی و نشست با نیرو‌های مسلح؛ سپاه، ارتش و انتظامی؛ بررسی میدانی امنیت مرز‌ها و فعالیت‌های نیرو‌های مسلح از جمله برنامه‌های سفر دوروزه سردار باقری به استان کردستان است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *