شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

ترامپ نامزدی در انتخابات ۲۰۲۴ را اعلام می‌کند

يکشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۴
کد مطلب: 804900
رسانه های آمریکایی گزارش دادند که دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا قصد دارد طی چند ماه آینده نامزدی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ اعلام کند.
ترامپ نامزدی در انتخابات ۲۰۲۴ را اعلام می‌کند
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، رسانه های آمریکایی از قصد دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا برای اعلام کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ خبر دادند.

بر اساس این گزارش، روزنامه نیویورک پست اعلام کرد که دونالد ترامپ قصد دارد طی ماه های آینده قصد خود برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کند.

شبکه سی ان ان نیمه ماه ژوئن گذشته به نقل از منابع مطلع اعلام کرده بود که ترامپ در حال بررسی اعلام نامزدی خود قبل از انتخابات میاندوره ای کنگره در نوامبر سال ۲۰۲۲ است.

انتخابات میاندوره ای کنگره قرار است ماه نوامبر آینده برگزار شود و طی آن تمام اعضای مجلس نمایندگان و برخی از اعضای مجلس سنا انتخاب می شوند.

لازم به ذکر است که انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قرار است سال ۲۰۲۴ برگزار شود.
ترامپ پیشتر در سخنان خود با عصبانیت انتخابات قبلی آمریکا را به عنوان یک انتخابات دزدیده شده یاد کرد و جلسات کمیته تحقیق را به عنوان یک «فریب» نامید که یادآور تحقیقات در مورد روابط کمپین انتخاباتی او با روسیه است.

رئیس جمهور سابق آمریکا در حالی بعد از گذشت بیش از یک سال و نیم ادعای تقلب در انتخابات ۲۰۲۰ را مطرح می‌کند، که این ادعا نه تنها از سوی دادگاه‌ها و مقامات انتخاباتی مختلف در آمریکا مردود تشخیص داده شد بلکه از همراهی نزدیکان خود ترامپ از جمله دختر و اعضای دولت وی نیز برخوردار نبوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ملک الموت
Iran, Islamic Republic of
ترامپ شاید عمر کثیفش به انتخابات ریاست جمهوری 2024 نرسه