شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱

جبلی: دلم برای مجموعه سعادت‌ آباد تنگ شده بود

شنبه ۱۱ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۹
کد مطلب: 804867
رئیس صداوسیما گفت: از افتخارات شبکه پرس‌تی‌وی میزبانی برنامه‌های آقای نادر طالب‌زاده بود.
جبلی: دلم برای مجموعه سعادت‌ آباد تنگ شده
به گزارش جهان نيوز، پیمان جبلی، رئیس رسانه ملی در ائین سالروز تاسیسی پرس تی وی در ابتدای سخنان خود با تقدیر و تشکر از کسانی که در این سال‌ها برای پرس‌تی‌وی زحمت کشیده‌اند به دیگر میهمانان مراسم با عرضِ یک دلتنگی صحبت‌هایش را آغاز کرد. او گفت: واقعاً دلم برای مجموعه سعادت‌آباد و برون‌مرزی رسانه ملّی تنگ شده بود، من خودم را به گونه‌ای دعوت کردم تا از ایثارها و تلاش‌های کارکنانِ پرس‌تی‌وی تشکر کنم. 

رئیس صداوسیما همچنین گفت: از افتخارات شبکه پرس‌تی‌وی میزبانی برنامه‌های آقای نادر طالب‌زاده بود. پرس‌تی‌وی به خوبی جایگاه تأثیرگذارش را در حوزه بین‌الملل و در حوزه مخاطب خودش و همچنین فضای رسانه‌ای کشور اثبات و برندش را ایجاد کرد.
وی اضافه کرد: در دوره جدید تحولی رسانه ملی و تأکید بر عدالت‌گستری و هویت‌محوری چیزی جز این نیست. براساس سرفصل عدالت موظفیم عادلانه تمام ظرفیت‌ها و استعدادها را شناسایی کرده و در قاب تصویر نشان دهیم.

جبلی با اشاره به سخنی از طالب‌زاده گفت: این سخن مشهوری از آقای طالب‌زاده است که همیشه می‌گفت اگر فقط هزینه یک موشک بالستیک را خرج رسانه‌های برون‌مرزی کنید نتیجه‌اش را چند برابر خواهید دید. من اعتقاد دارم به اندازه یک گلوله، آن را درک کنیم، این تأثیرگذاری ارتقاء پیدا خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *