پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

تکرار دروغ ۳ سال پیش توسط نیویورک تایمز/ سردار نصیری: در سنگر سپاه مشغول خدمت هستم

شنبه ۱۱ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۱۸
کد مطلب: 804797
روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز با تکرار دروغ ۳ سال پیش، مدعی بازداشت سردار نصیری شد.
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، از شایعه تا واقعیت:  سال ۱۳۹۸ و پس از تودیع سردار نصیری از فرماندهی حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شایعه‌ای با عنوان پناهندگی، بازداشت و فرار یک فرمانده سپاه در کانال‌ها و رسانه‌های معاند منتشر شد. شایعه ای که همان زمان با بررسی خبرنگاران مشخص شد صحت ندارد.





حتی پس از این ادعا سردار نصیری در مراسم معارفه سردار سلامی حضور پیدا کرد.


به تازگی و پس از تودیع حجت‌الاسلام حسین طائب بعد از حدود ۱۳ سال از سازمان اطلاعات سپاه و معارفه سردار محمد کاظمی، روزنامه نیویورک تایمز مدعی شد که سردار علی نصیری از فرماندهان سپاه پاسداران به اتهام همکاری با سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی (موساد) بازداشت شده است.
 

در همین رابطه سردار نصیری امروز درگفت و گویی با خبرگزاری حوزه، گفت: متأسفانه شایعه بازداشت بنده به جرم جاسوسی توسط معاندین یا کسانی که هم بغضی نسبت به انقلاب و هم نسبت به سپاه دارند در حال انتشار است. بنده حقیر به عنوان یک سرباز ولایت از روزی که به مجموعه سپاه ورود کردم یکی از افتخاراتم این بوده که لباس خدمت را در این مکان و نهاد مقدس به تن کردم و طی این ۳۰ و اندی سال خدمت حقیر آن چه که برای من افتخار بوده پاسداری برای نظام انقلاب اسلامی و ولایت فقیه بوده که الحمدالله خدا را شاکرم که این توفیق را به این حقیر عنایت فرموده است.

همان طور که می دانید حقیر هنوز هم مشغول به کار هستم و این شایعاتی که در حال بیان شدن است و به نوعی در مجموعه‌های داخلی و هم خارجی به آن می پردازند، این یک شایعه ای بیش نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا شما را موفق و سلامت بدارد انشاءالله