پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

پیام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به مناسبت روز صنعت و معدن

جمعه ۱۰ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۵۹
کد مطلب: 804787
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پیامی روز صنعت و معدن را به تلاشگران و فعالان عرصه صنعت و معدن کشور به‌ ویژه خانواده بزرگ صنعت خودروسازی تبریک گفت.
پیام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به مناسبت روز صنعت و معدن
به گزارش جهان نيوز به نقل از سایپا نیوز، در متن پیام محمدعلی تیموری؛ مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به مناسبت روز صنعت و معدن آمده است:

دهم تیرماه؛ هر سال تداعی کننده جهاد، اهتمام، تلاش و ایثار انکارناپذیر کارگران و دست‌اندرکاران صنعت و معدن کشور است و بی تردید، نقش مهم و تاثیرگذار این گروه زحمتکش در عرصه صنعت و معدن در پیشبرد برنامه ها و چشم انداز توسعه اقتصادی کشور، بی بدیل است.

صنعت خودرو ایران 16 درصد از کل صنعت و 2 درصد از تولید ناخالص داخلی را به عهده دارد این در حالی است که از سال 97 این صنعت مورد شدیدترین تحریم های ظالمانه قرار گرفته است، از این رو خانواده خودروسازی کشور با وجود محدودیت های بی شمار در تلاش است تا ضمن افزایش تولید و ارتقای کیفیت محصولات به سمت تولید محصولات جدید و به روز گام بردارد.

بدین جهت گروه خودروسازی سایپا از ماه های پایانی سال گذشته با پیروی از فرمایش حکیمانه مقام معظم رهبری، 8 فرمان ابلاغی رئیس جمهور محترم و راهبری وزیر صنعت، معدن وتجارت، تمام تلاش و تخصص خود را به کار بسته تا در این مسیر کارنامه مناسبی به جای بگذارد و رضایت صد درصدی مردم عزیز را کسب کند؛ از همین رو باید عنوان کرد که این گروه خودروساز، توانست به همت کارگران ، مهندسین و مدیران روند نزولی تولید را به روند صعودی تبدیل و   تولید خودروی کامل عبور مستقیم را به بیش از ۹۰ درصد افزایش دهد.

روز صنعت و معدن را مغتنم می شمارم و به همه انسان‌های شریف و خدمتگزاری که به اشکال مختلف می‌کوشند تا چرخ صنعت کشور لحظه ای متوقف نشود، صمیمانه تبریک می گویم و مراتب قدردانی خود را از همکارانم در راستای تحقق اهداف گروه خودروسازی سایپا، اعلام می دارم.

از خداوند متعال، برای همه عزیزان فعال در حوزه صنعت و معدن کشور و کسانی که در کسب دستاوردهای صنعتی در دولت سیزدهم سهیم بوده اند، سلامتی و تندرستی مسالت می کنم و توفیق روزافزونشان را از خداوندمنان خواستارم.
 
                                                                                                 محمد علی تیموری
    مديرعامل و نايب رئيس هيات مديره گروه خودروسازی سايپا
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *