سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
۷

بازی بعدی شاگردان اسکوچیچ مشخص شد

جمعه ۱۰ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب: 804753
یک خبرنگار اروگوئه‌ای مدعی شد که تیم ملی این کشور در شهریور ماه یک بازی تدارکاتی مقابل تیم ملی ایران برگزار خواهد کرد.
بازی بعدی شاگردان اسکوچیچ مشخص شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، فدریکو بویسان خبرنگار ورزشی کشور اروگوئه در صفحه شخصی خود در توئیتر اعلام کرد که تیم ملی فوتبال این کشور در ماه سپتامبر در شهر وین اتریش دو بازی دوستانه مقابل تیم‌‌های ملی ایران و قطر برگزار خواهد کرد.

طبق ادعای بویسان، تیم ملی اروگوئه روز 23 سپتامبر (یکم مهر) به مصاف تیم ملی کشورمان خواهد رفت و چهار روز بعد نیز با قطر میزبان جام جهانی 2022 مصاف خواهد داشت.

تیم ملی اروگوئه در گروه H جام جهانی 2022 با تیم‌‌های ملی پرتغال، غنا و کره جنوبی مصاف خواهد داشت و اولین بازی‌اش در این تورنمنت را سوم آذر برابر کره جنوبی انجام می‌دهد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اسکوچیچ سیستمِ...که تا قبل از آمدن کی‌روش به ایران یعنی تا قبل از سال 2011 در تیم ملی جاری بود را احیا کرده، بنابراین طرفداران زیادی دارد و با همین سیستمِ مدرن که پپ گورادیولا هم بلد نیست تیمهای قدرتمند و صاحب سبک فوتبال یعنی کامبوج، هنگ کنگ، بحرین، عراق، سوریه، لبنان و امارات را برد و فقط با اختلاف 2 گل به کره جنوبی باخت و چند تا هم نخورد. پس الزامی به داشتنِ دفاع منسجم و بازیِ تیمی که کی‌روش ساخته بود که در مقابل آرژانتین اسپانیا و پرتغال کیسه گل نشویم، نداریم.
Iran, Islamic Republic of
اسکوچیچ 2 هفته در قطر اردو زد آخرش هم اون بازی افتضاح را مقابل الجزایر انجام دادیم طوری که مهدی طارمی باید میامد تو دفاع خودش توپ گیری میکرد .....
United Kingdom
پس اگر قراره این آقا سرمربی بمونه بهتره انصراف بدیم و ایتالیا بجای ما بره جام جهانی .
Germany
کی‌روش رو برگردونید،.
Luxembourg

باید کارلوس کی‌روش را برگردونه.
Iran, Islamic Republic of
شاگردان اسکوچیج نه و تیم ملی
وزیر محترم ورزش واعضای فدراسیون فوتبال آقای اسکوچیچ در حد واندازه های جام جهانی نیست اگر بنا بر عدم مربی خارجی دیگری است حداقل از افتخارات ونخبگان وطنی که بارها در لیگ فوتبال کشورمان تیم باشگاهی اسکوچیچ را متوقف نموده اند استفاده نمایید