پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۳

سانحه رانندگی دلخراش با ۱۰ کشته و ۲ زخمی

جمعه ۱۰ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب: 804739
تصادف شب گذشته محور کنارک- نیکشهر ۱۲ کشته و زخمی در پی داشت.
سانحه رانندگی دلخراش با ۱۰ کشته و ۲ زخمی
به گزارش جهان نيوز، با اعلام دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر، اربابی نصرا جانشین رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر اظهار داشت: ساعت ۲۲:۱۸ شب گذشته خبر برخورد دو دستگاه خودروی سواری پژو به یکدیگر و در ادامه حریق خودروها در محور کنارک ـ نیکشهر حد فاصل دشت «چاباسو» به مرکز پیام اورژانس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر اعلام شد که بلافاصله نزدیکترین پایگاه اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

جانشین رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر افزود: متاسفانه در این حادثه ۱۰ نفر از هموطنان به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت و دو نفر دیگر مصدوم شدند که مصدومین حادثه پس از دریافت خدمات پیش بیمارستانی توسط دو دستگاه آمبولانس برای اقدامات تخصصی به بیمارستان «امام علی(ع)» چابهار منتقل شدند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Moldova, Republic of
....÷
Mohamad
Iran, Islamic Republic of
چیجوری 12 نفر تو دو دستگاه پژو بودن
Iran, Islamic Republic of
این که چیزی نیست , قاچاقچیان انسان تا 16 نفر از اتباع غیر مجاز افغانستانی را هم در یه خوردو پژو جا داده و از شهرهای هم مرز با افغانستان به مرکز کشور منتقل می کنند!!!!!