کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با ۴ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم؟

اقتصاد آنلاین , 9 تير 1401 ساعت 11:34

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۴ میلیاردی تهران خواهیم‌ پرداخت.


به گزارش جهان نیوز، با هر مقدار سرمایه‌ای که دارید، می‌توانید واحدی در نقاط مختلف کلانشهر تهران خریداری کنید و این خانه‌ها می‌توانند نوساز یا قدیمی‌ساز باشند. در این گزارش به بررسی خانه‌های ۴ میلیاردی تهران پرداخته‌ایم و قصد داریم شما را برای خرید مسکن در مناطق مختلف تهران راهنمایی کنیم.

شما با سرمایه ۴ میلیارد تومان می‌توانید واحدی ۹۱ متری که ۴ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خوابه باشد را در تهرانپارس‌غربی خریداری کنید.

همچنین اگر به واحد های نوساز تهران علاقه دارید، می‌توانید واحدی ۹۶ متری همراه با ۲ اتاق خواب را در سلسبیل به ارزش ۴ میلیارد تومان خریداری کنید.

برای خرید واحدی ۷ ساله در جنت‌آباد مرکزی با متراژ ۶۴ متر و ۱ اتاق خواب، به بودجه‌ای معادل ۴ میلیارد تومان احتیاج دارید.

 
آپارتمانی ۶۸ متری در سعادت‌آباد درحالی که ۱۶ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ اتاق خواب داشته باشد، در روز های گذشته معادل ۳ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

واحدی ۷۰ متری در باغ‌فیض که ۳ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خواب داشته باشد، قیمتی بالغ‌بر ۴ میلیارد تومن دارد.

اگر قصد خرید واحدی ۷۰ متری در صادقیه را دارید که ۷ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ خواب داشته باشد، معادل ۳ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان بودجه نیاز دارید.

در روزهای گذشته واحد آپارتمانی ۲۰ ساله با متراژ ۸۲ متر و ۲ اتاق خواب در محله پونک، با قیمتی معادل ۴ میلیارد تومان به فروش گذاشته شد.

آپارتمانی در طرشت با متراژ ۷۳ متر درحالی که ۸ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خوابه باشد، ارزشی معادل ۳ میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان دارد.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.


کد مطلب: 804693

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/804693/۴-میلیارد-تومان-کجای-تهران-خانه-بخریم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com