کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فریبا نادری: ادامه دادن ستایش بی‌معناست

8 تير 1401 ساعت 15:49

ادامه‌دادن اينگونه سريال‌ها از نظر من بيشتر اذيت‌کردن مخاطبان است. پرونده تمام بازيگران «ستايش» در فصل سوم مشخص شد و ديگر جذابيتي براي مخاطب ندارد که بخواهد ادامه داشته باشد.


به گزارش جهان نیوز به نقل از آرمان، بازيگر سريال‌ «چک برگشتي»، اين روزها بيشتر با شبکه نمايش خانگي همکاري دارد. او درباره حضورنداشتن در پروژه‌هاي تلويزيوني مي‌گويد: پيشنهادها براي حضور در تلويزيون زياد است اما اغلب آنها برايم جذابيتي نداشتند و نتوانستند مرا به چالش بکشانند تا قبول کنم. نادري درباره اينکه اين روزها مشغول چه کاري است؟ افزود: براي شبکه نمايش خانگي مشغول بازي در سريالي هستم اما فعلا اجازه نام‌بردن از کارم را ندارم.

اين بازيگر ادامه داد: در اين مدت براي حضور در تلويزيون پيشنهادهاي زيادي داشتم و هنوز هم دارم اما در اغلب پيشنهادها، متن خيلي برايم جذابيت نداشته که بخواهم قبول کنم. اغلب نقش‌هاي تکراري به من پيشنهاد مي‌شود که براي من چالش‌برانگيز نبوده است؛ بنابراين خودم هم دوست ندارم تکرار شوم. کار خوبي که بخواهم در آن بازي کنم فعلا به من پيشنهاد نشده است. آخرين کارم در تلويزيون سريال «ازسرنوشت3» بود.

بازيگر سريال‌هاي «سال‌هاي مشروطه»، «چک برگشتي»، «فاکتورهشت» و «ستايش2 و3» همچنين درباره جوانسازي سازمان صداوسيما و تغيير و تحولاتي که اخيرا در شبکه‌هاي تلويزيون رخ داده است، اظهارکرد: من خيلي در جريان جزئيات تغيير و تحولات سازمان صداوسيما نبودم اما درباره تلويزيون بايد گفت، به‌دليل نظارت مستقيمي که بر آن مي‌شود، چه جوان و چه پير ريسک خطا کم است؛ چون کاملا تعريف دارد و مشخص است که نظارت درستي روي آن مي‌شود، به همين‌خاطر آمدن جوان‌ها اتفاق بدي نيست، به شرط اينکه دانش اين کار را هم داشته باشند.

مديربودن اسمش قشنگ است ولي انجام درست کار و ماندگاري‌اش به خوشنامي خيلي مهم است.

او سپس در پاسخ به اينکه آيا پيشنهادي براي بهبود وضعيت تلويزيون به مديران اين رسانه دارد؟ تاکيدکرد: بهتر از من، افرادي که در رأس کار قرار دارند، مي‌دانند که مخاطب چه مي‌خواهد و کاملا آگاهند.

آنچه مخاطب مي‌خواهد اگر انجام شود قطعا دوباره اتفاق حداقل يکدهه گذشته مي‌افتد و مردم دوباره تلويزيون را دوست خواهند داشت.

نادري که در سريال «ستايش» نقش «پري‌سيما» را ايفا کرده بود، با اشاره به بازپخش «ستايش» از شبکه‌ آي‌فيلم در پاسخ به اينکه آيا سريال را تماشا مي‌کند و نظرش درباره موفقيتش در ايفاي نقش منفي که در اين سريال داشت چيست؟ بيان داشت: مشغله‌ام زياد است و بازپخش سريال را نمي‌بينم اما آنقدر ديده‌ام که ديگر «ستايش» را حفظ هستم. آن‌طور که شنيده‌ام مردم موقع ديدن «ستايش» مرا ناسزا مي‌دادند.

تمام تلاشم اين بود که واقعا اين اتفاق بيفتد و خوشحال شدم که اين اتفاق افتاد، چون همين‌که اين را مي‌شنوم يعني کارم را درست انجام داده‌ام و از سوي کارگردان، آقاي سعيد سلطاني به‌درستي هدايت شده‌ام. واقعا خستگي‌ام درآمد وقتي ديدم مردم آنقدر نقش مرا باور کرده‌اند که به من ناسزا مي‌گفتند.

اين بازيگر در پايان درباره ساخت دنباله سريال‌هايي مثل «ستايش» و ريسک موفقيت آنها تاکيدکرد: ادامه‌دادن چنين سريال‌هايي معني ندارد چون تکليف تمام کاراکترها مشخص شده است.

ادامه‌دادن اينگونه سريال‌ها از نظر من بيشتر اذيت‌کردن مخاطبان است. پرونده تمام بازيگران «ستايش» در فصل سوم مشخص شد و ديگر جذابيتي براي مخاطب ندارد که بخواهد ادامه داشته باشد، مگر اينکه يک سريالي ديگر با يک قصه و داستان ديگر باشد.


کد مطلب: 804625

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/804625/فریبا-نادری-ادامه-دادن-ستایش-بی-معناست

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com