پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

یاوه‌گویی تکراری نفتالی بنت علیه ایران

سه شنبه ۷ تير ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۰۸
کد مطلب: 804529
نخست وزیر رژیم موقت صهیونیستی بار دیگر لفاظی‌های تکراری خود علیه ایران را تکرار کرد.
یاوه‌گویی تکراری نفتالی بنت علیه ایران
به گزارش جهان نيوز، نفتالی بنت نخست وزیر رژیم موقت صهیونیستی امروز سه‌شنبه ضمن تکرار ادعاهای خود علیه جمهوری اسلامی ایران، مدعی شد که تهران هزینه پرداخت خواهد کرد.

خبرگزاری «سوا» به نقل از بنت گزارش داد که اگر جمهوری اسلامی ایران با رژیم صهیونیستی درگیر شود، هزینه این اقدام خود را پرداخت خواهد کرد.

وی در جریان سخنرانی در دانشگاه تل‌آویو، مدعی شد: زمانی که مسئله مربوط به دشمنان ما به ویژه ایران است، موضع کلی من این است که در پی نابودی و ترور نیستیم. این سیاست ما نبوده است».

نخست وزیر صهیونیستی خطاب به ایران مدعی شد: «اگر با اسرائیل درگیر شوید، هزینه آن را پرداخت خواهید کرد. نخواهید توانست از طریق نمایندگان خود یعنی سازمان حزب الله یا جنب حماس، به اسرائیل آسیب وارد کنید و بتوانید از مجازات فرار کنید».

این در حالی است که بنت خرداد ماه گذشته مدعی شد که این رژیم در حال اجرای دکترین موسوم به «سر اختاپوس» علیه جمهوری اسلامی ایران است؛ به این معنی که به ادعای بنت، «ما دیگر با شاخک‌ها یعنی گروه‌های نیابتی ایران بازی نمی‌کنیم. ما با حرکت به سمت سر [اختاپوس]، معادلات جدیدی را رقم زده‌ایم».

کارشناسان و تحلیلگران اما بر این باور هستند که رژیم صهیونیستی از نظر داخلی به اندازه‌ای ضعیف شده است که قادر نیست هیچ اقدامی علیه ایران انجام دهد. به همین دلیل تأکید دارند که دکترین صهیونیستها علیه تهران، دچار شکست زودهنگام شده است .

بنت که به ضعف صهیونیستها در اقدام نظامی علیه ایران و گروههای مقاومت واقف است، ادعا کرد که در حال حاضر، «می‌توان از طریق جنگهای سایبری، به دشمن آسیب وارد کرد. اینترینت، مهمترین عرصه جنگ در آینده خواهد شد».

وی با این وجود در پایان اذعان کرد که زیرساختهای رژیم صهیونیستی اخیرا مورد حمله سایبری قرار گرفته است. «گابی پورتنوی» رئیس سازمان سایبری رژیم صهیونیستی هم امروز گفت که «ایران امروز در کنار حماس و حزب‌الله به یکی از بازیگران اصلی عرصه سایبری مبدل شده است.»

رئیس سازمان سایبری تل‌آویو اعلام کرد این رژیم به منظور تقویت خود در برابر حملات سایبری علیه اقتصاد و جبهه داخلی به دنبال ایجاد «گنبد سایبری» است. پورتنوی با نسبت دادن حملات سایبری گسترده علیه این رژیم به ایران، ادعا کرد: «ما سال گذشته حدود ۱۵۰۰ حمله سایبری مختلف علیه جبهه داخلی را خنثی کردیم.»

گروه هکری موسوم به «عصای موسی» اخیرا با انتشار یک ویدئو از دست‌یابی به شماره تلفن‌همراه سخنگوی سابق ارتش رژیم صهیونیستی، فرمانده سابق جبهه شمالی در اراضی اشغالی و رئیس سابق یگان «MIA» دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) خبر داد.

این گروه هکری ناشناس همچنین مسئولیت حمله سایبری اخیر به سامانه‌ها و آژیرهای خطر در اراضی اشغالی را برعهده گرفت؛ حمله‌ای که سازمان سایبری رژیم صهیونیستی مدعی شده بود ایران در ورای آن قرار دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *