کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رزرو بهترین هتل ها و مهمانسراهای تهران با اسنپ روم

7 تير 1401 ساعت 11:26


آیا می‌دانید که هر شهر به خاطر یک بنای تاریخی خاص در دنیا شناخته می‌شود؟ در تهران، برج آزادی، با اینکه قدیمی نیست اما تبدیل به نماد تهران شده است.

این برج در یک نقطه عالی برای گرفتن عکس‌های یادگاری قرار دارد. اگر قبلاً به تهران آمدید، حتماً در آلبوم عکس‌هایتان، از برج آزادی تهران عکسی وجود دارد.

بهترین زمان برای بازدید از برج، بعد از ظهر درست قبل از غروب آفتاب است. می‌توانید غروب خورشید را در حال قدم زدن در زیر برج آزادی تماشا کنید.

شما می‌توانید از سایت اسنپ روم، یکی از گزینه‌های مهمانسرا تهران یا هتل های ارزان تهران را انتخاب کنید.

همچنین با بررسی قیمت مسافرخانه در تهران محل اقامت خود را رزرو کنید و به راحتی برای گردش و بازدید از برج آزادی به این شهر بیایید.

در این مقاله قصد داریم برج آزادی تهران را بررسی کنیم. همچنین به معرفی بخش‌های مختلف این نماد تاریخی و توریستی بپردازیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این مورد، تا انتهای مقاله همراه ما باشید.
 

برج آزادی را بیشتر بشناسید!

برج آزادی از جاذبه‌های گردشگری و یکی از نماد‌های معروف شهر بزرگ تهران است.

معماری به یاد ماندنی و خیره‌کننده آن باعث شد، این برج در لیست برترین جاذبه‌های تهران قرار گیرد.

 برج آزادی ۶۳ متر طول و ۴۵ متر ارتفاع از سطح زمین دارد. همچنین از چهار طبقه با دو راه پله و دو آسانسور تشکیل شده است. اشکال ساده هندسی، از ساختار مرمر سفید برفی برج آزادی، در قسمت غربی این شهر قد برافراشته است. این بنای تاریخی نشان دهنده ارتباط قوی بین گذشته و آینده، تاریخ و جاه طلبی‌ها و فرهنگ و پیشرفت است.

میدان آزادی، در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد قرار دارد. گردشگران و مسافران زیادی در هنگام ورود به شهر برای عکاسی به این مکان باشکوه ‌می‌روند.

برج آزادی به عنوان دروازه غربی و یکی از ورودی و خروجی‌های اصلی شهر شناخته می‌شود. از این سمت همه روزه سفر‌های درون شهری و برون شهری زیادی انجام می‌گیرد.

برای بازدید از این مکان توریستی، شما می‌توانید به صورت اختصاصی از سایت اسنپ روم، قیمت مسافرخانه در تهران را بررسی کنید و با رزرو مهمانسرا تهران یا هتل در تهران ارزان به این شهر سفر کنید.
 

تاریخچه برج آزادی را مرور کنید!

در سال ۱۳۴۶ مسابقه‌ای بین معماران ایرانی برای طراحی بزرگترین نماد در سطح کشور برگزار شد. مهندس حسین‌امانت، فارغ‌التحصیل دانشگاه تهران در این مسابقه برنده شد. برج آزادی در حدود سال ۱۳۵۰ توسط محمد پورفتحی ساخته شد.

در ۲۵ اسفند ۱۳۵۱ این بنای زیبا در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. از برج آزادی اغلب برای برگزاری رویداد‌های اجتماعی و فرهنگی مانند همایش‌ها، کنسرت‌ها و جشنواره‌ها استفاده می‌کنند.

منظره ۳۶۰ درجه شهر در بالای برج، مجسمه سلفی، نمایش نور در آبنمای رنگارنگ و سادگی این شاهکار معماری از ویژگی‌های این برج برای عکاسی است.

تهرانگردی خود را با بازدید از برج آزادی آغاز کنید. این برج در نور صبح و در هنگام غروب که نور چراغ‌ها این بنای تاریخی و باشکوه را در بر می‌گیرند، بسیار خیره‌کننده است.

اسنپ روم به شما پیشنهاد می‌دهد در متنوع‌ترین هتل‌های اختصاصی و با کیفیت با قیمت باورنکردنی اقامت خود را در تهران رزرو کنید. شما می‌توانید فقط در سایت اسنپ روم، قیمت مسافرخانه در تهران را بررسی کنید و با رزرو مهمانسرا تهران یا هتل در تهران ارزان بدون دغدغه به مسافرت بروید.
 

موزه برج آزادی: تاریخ دوران را در این جا ببینید!

مجموعه میدان آزادی تهران، ترکیبی از برج و موزه است. برای آشنایی با تاریخ ایران می‌توانید از موزه دیدن کنید. نمایشگاه موزه حدود ۵۰ اثر تاریخی از دوره‌های مختلف تاریخ ایران را نشان می‌دهد.

شما می‌توانید از دیدن سفال، نقاشی، قطعات طلا و سنگ مرمر لذت ببرید. این موزه معروف در طبقه زیرزمین برج قرار دارد. در موزه دست نوشته‌های مختلفی از دوره‌های قبل از میلاد، هخامنشیان، اشکانیان، ساسانیان و دوران اسلامی وجود دارد.

همچنین آثار ارزشمندی مانند ظروف فلزی، تابلو‌های نقاشی و فرش در موزه برج است که ایرانیان باستان در زندگی روزمره خود از آن‌ها استفاده می‌کردند. از هر نقطه شهر به راحتی می‌توان از موزه این برج بازدید کرد.

اگر تصمیم به اقامتی مقرون به صرفه‌تر دارید، اسنپ روم را پیشنهاد می‌کنیم. برای دریافت کد تخفیف اسنپ ماشین، در سایت اسنپ روم، قیمت مسافرخانه در تهران را بررسی کنید و از بین مهمانسرا تهران یا هتل در تهران ارزان اقامت خود را در این شهر رزرو کنید.
 
سخن پایانی
همانطور که در متن بالا به آن اشاره شد؛ این میدان یکی از معروف‌ترین میدان‌های تهران است. برج آزادی با معماری خاص و شگفت انگیزش، نمادین‌ترین سازه این شهر است.

همچنین می‌توانید به تماشای موزه و گالری زیبای برج بروید. در طبقه بالای آن مطالبی را در مورد جزئیات این میدان بخوانید، زیرا برای هر قسمت از برج آزادی داستانی برای گفتن وجود دارد.

شما می‌توانید با رزرو هتل در تهران ارزان در سایت اسنپ روم، اپلیکیشن اسنپ روم و سوپر اپلیکیشن اسنپ به راحتی برای گردش به تهران سفر کنید.

همچنین از طریق تماس تلفنی قیمت مسافرخانه در تهران را بررسی و در نهایت اجاره کنید. اگر برنامه سفر شما به هر دلیلی به تعویق افتاد، می‌توانید به صورت رایگان اقامتگاه خود را در این سایت کنسل کنید.

اسنپ روم با پشتیبانی ۲۴ ساعته واقعی خود در تمام مدت سفر همراه شماست و کارشناسان پشتیبانی آن در هر ساعت از شبانه روز پاسخگوی شما خواهند بود. این مجموعه، در ارائه ارزانترین و با کیفیت‌ترین اقامتگاه‌ها در مرکز شهر با دسترسی آسان به حمل و نقل عمومی، پیشرو است.

تمامی اقامتگاه‌ها توسط تیم کنترل کیفیت اسنپ روم به صورت دوره‌ای بررسی می‌شود. ‌امیدواریم که از مطالعه این مقاله لذت برده باشید و اطلاعات خوبی برای برنامه‌ریزی سفر و رزرو مهمانسرا تهران بدست‌آورید.


کد مطلب: 804474

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/804474/رزرو-بهترین-هتل-مهمانسراهای-تهران-اسنپ-روم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com