پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

حمایت گروهک منافقین با دلارهای آمریکا

دوشنبه ۶ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۸
کد مطلب: 804389
عضو کمیسیون امنیت ملی دردیدار با رئیس مرکز حقوق بشر گرجستان گفت: گروهک‌هایی مثل مجاهدین خلق با دلارهایی تصویبی در کنگره آمریکاحمایت می‌شوند.
حمایت گروهک منافقین با دلارهای آمریکا
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، زهره الهیان رئیس کمیته حقوق بشر و عضو کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ایران روز پنجشنبه (2 تیر) با  الکساندر تسکیتیشویلی، رئیس مرکز حقوق بشر گرجستان دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار، الهیان ضمن تبیین اقدامات انجام شده در خصوص صیانت از حقوق بشر و حقوق شهروندی مردم ایران در مجلس شورای اسلامی‌، گفت: کشور های غربی تلاش می‌کنند وضعیت حقوق بشر را در ایران یک وضعیت سیاه و نا امید کننده نشان دهند. کشورهایی مثل کانادا و آمریکا که بانی قطعنامه‌های ضد ایرانی در مجامع بین المللی هستند، هیچگاه نسبت به قربانی شدن 17 هزار شهید ترور در ایران اعتراض نکرده و از گروه‌های تروریستی عامل این جنایت ها حمایت کرده اند.

وی با بیان اینکه در بین شهدای ترور کشورمان، زنان و کودکان هم دیده می‌شوند، اظهار داشت: این جنایت ها توسط گروهک‌هایی مثل مجاهدین خلق انجام می‌شود که با دلارهایی که در کنگره آمریکا تصویب می‌شود، حمایت می‌شوند.

الهیان افزود: رژیم صهیونیستی تاکنون چندین دانشمندان هسته ای و دانشمندان فعال در حوزه تولید واکسن ما را به شهادت رسانده و اخیرا نیز شهید صیاد خدایی را در نزدیکی مجلس ترور و به شهادت رسانده است.

وی تاکید کرد: مردم ایران از جنایت های حقوق بشری آمریکا رنج می‌برند، آمریکا با اعمال تحریم های غیرقانونی و ظالمانه مانع واردات برخی داروها و تجهیزات پزشکی شده است.

خانم النا دوهان، گزارشگر ویژه سازمان ملل که اخیرا به ایران سفر کرده بود در گزارش خود آثار مخرب و منفی تحریم های آمریکا بر وضعیت حقوق ملت ایران را تایید کرده است.

در ابتدای این دیدار، الکساندر تسکیتیشویلی گزارشی از اقدامات و عملکرد این مرکز در زمینه وضعیت حقوق بشر در گرجستان ارائه داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *