جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۳

خبر خوش برای مستاجران درباره وام کمک ودیعه مسکن

دوشنبه ۶ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۳
کد مطلب: 804377
دستورالعمل نحوه معرفی متقاضیان وام ودیعه مسکن امروز در بانک مرکزی نهایی شد و بناست شیوه نامه پرداخت این تسهیلات نیز طی روز جاری به شبکه بانکی ابلاغ شود.
خبر خوش برای مستاجران
به گزارش جهان نيوز، مصطفی قمری وفا، مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی در پیام توئیتری نوشت: در زمینه حمایت از مستاجران بانک مرکزی بخشنامه مربوط به وام ودیعه مسکن را ۱۰ خرداد به بانک‌ها ابلاغ کرد. دستورالعمل نحوه معرفی متقاضیان از سوی وزارت راه و شهرسازی باید اعلام می‌شد که این موضوع امروز با حضور معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی و مدیران مربوطه در بانک مرکزی نهایی شد. 

با شیوه نامه‌ای که امروز وزارت راه و شهرسازی ارائه و قرار شد تا امروز نهایی و به شبکه بانکی ابلاغ شود، پرداخت وام کمک ودیعه مسکن نیز به‌زودی عملیاتی می‌شود.

در شورای پول و اعتبار پرداخت وام کمک ودیعه مسکن تا سقف ۴۰ هزار میلیارد تومان تصویب شد به طوری که این تسهیلات در تهران ۱۰۰ میلیون تومان، در کلانشهرها ۷۰ میلیون تومان و در سایر مناطق شهری ۴۰ میلیون تومان تعیین و به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.
مرجع : همشهری آنلاین
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
واقعا خبر خوش....!!!گرفتن وام و بدهکاری بیشتر!!!
.
Iran, Islamic Republic of
خبر از اين خوش تر نميشه .
Romania
با این مبلغ ها هیچی بهت نمیدن