چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۱

خرید اقساطی لوازم خانگی به راحتی آب خوردن!

دوشنبه ۶ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب: 804325
امروزه خرید اقساطی طرافداران بسیاری پیدا کرده است. با توجه به قیمت بالای کالای دیجیتال و لوازم خانگی اکثر مردم رو به خرید قسطی آورده‌اند. اما خرید اقساطی شرایط خاصی دارد و شاید بسیاری از افراد نتوانند خرید قسطی انجام دهند.

بسیاری از فروشگاه‌های حضوری و آنلاین به سمت فروش اقساطی آمده‌اند، اما شرایط سختگیرانه فروش اقساطی سبب شده که مردم به سادگی نتوانند خرید خود را انجام دهند. به همین منظور فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به راحتی آب خوردن شرایط فروش اقساطی جدیدترین محصولات روز دنیا را در سایت خود امکان پذیر کرده است.

شما می‌توانید تمام کالاهای مورد نیاز خود را از سایت قسطی کلاب خریداری نمایید. به طور مثال برای خرید جهیزیه و یا تعویض لوازم منزل خود، باید مبلع گزافی پرداخت نمایید، ولی با خرید اقساطی فشار مالی کمتری به شما وارد خواهد شد.

قسطی کلاب فروش اقساطی انواع لوازم خانگی، موبایل، کنسول بازی و کالای دیجیتال را با کمترین مدارک و بدون ضامن امکان پذیر کرده است. پس دیگر جای نگرانی نیست!
 

خرید موبایل مورد علاقه شما دیگر یک رویا نیست!
همان طور که اطلاع دارید گوشی‌های جدید برند سامسونگ و اپل از قیمت بسیار بالایی برخوردار هستند، گوشی‌های هوشمندی مانند آیفون 13 پرومکس و s22 ultra جز گران قیمت‌ترین گوشی‌های دنیا محسوب می‌شوند. حال اگر فردی قصد خرید آن‌ها را داشته باشد باید سرمایه بسیاری داشته باشد، اما خرید اقساطی موبایل می‌تواند گزینه مناسبی برای افراد متوسط جامعه باشد که بدون فشار مالی گوشی مورد علاقه خود را داشته باشند و یا به عزیزان خود هدیه دهند.

بهترین لپ تاپ دنیا رو به آسونی از قسطی کلاب بخر!
فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب جدیدترین محصولات روز دنیا را در سایت خود به فروش می‌رساند. انواع لپ تاپ، دوربین، هارداکسترنال و موارد دیگر در سایت قسطی کلاب وجود دارد. اگر شما دانشجو هستید و یا در حرفه عکاسی و ادیت نیاز به یک لپ تاپ با کیفیت و مناسب دارید، می‌توانید وارد سایت قسطی کلاب شده و لپ تاپ مرود علاقه خود را خرید کنید. با خرید اقساطی لپ تاپ از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.
 
 
ابزارهای برقی یادته نره!
قسطی کلاب علاوه بر لوازم خانگی و کالای دیجیتال به فروش اقساطی انواع ابزارهای برقی نیز می‌پردازد. اگر شما دارای یک کارگاه صنعتی و تولیدی هستید، می‌توانید انوع اره برقی، کمپرسور هوا، اره دیسکی، موتور برق و موارد دیگر را به صورت اقساطی از قسطی کلاب خریداری نمایید. دیگر بهانه‌ای برای شروع  نخواهید داشت همین الان کارگاه خود را راه اندازی کنید!
 
 
لوازم خانگی ایرانی با کیفیتی بالاتر از برندهای خارجی
در سال‌های اخیر شاهد پیشرفت چشم گیر برندهای ایرانی در تولید لوازم خانگی بوده‌ایم. شاید همین چند سال قبل هیچ کسی تمایلی به خرید محصولات ایرانی نداشت، ولی امروزه خرید لوازم خانگی ایرانی بسیار پر طرفدار شده است. برندهای موفقی مانند اسنوا، جی پلاس، پاکشوما، امرسان و برندهای دیگر با تکنولوژی روز دنیا توانسته‌اند کیفیت برابر با برندهای خارجی داشته باشند. استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا به همراه ابزارهای صنعتی جدید سبب شده محصولاتی با کیفیت بالا و مدرن تولید شود.

با این وجود خرید لوازم خانگی ایرانی تصمیم معقول و مناسبی است. لوازم خانگی ایرانی دارای خدمات پس از فروش و گارانتی می‌باشند در صورتی که لوازم خانگی متفرقه خارجی اکثرا قاچاق و فیک بوده و تضمینی ندارند. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب شرایط خرید اقساطی لوازم خانگی ایرانی را برای شما عزیزان امکان پذیر کرده است.
 
خرید اقساطی با صرفه!
قسطی کلاب یکی از بزرگترین پلتفرم‌های فروش اقساطی کالا در کشور می‌باشد که با هدف خدمت رسانی به مردم و تسریع خرید اقساطی شروع به فعالیت کرده است.

شما می‌توانید برای اطلاع کامل از شرایط خرید اقساطی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و با کارشناسان مجرب سایت ما تماس حاصل کنید. با قسطی کلاب لدت خرید اقساطی با صرفه را تجربه کنید!
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


NASIM
Iran, Islamic Republic of
چه خوب چه شرایط آسونی داره