کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پول گرفتن برای برهنگی در خیابان‌های تهران

6 تير 1401 ساعت 8:51

هزینه زیادی می‌شود که فضای شهر تهران یک فضای غیراخلاقی شود. متاسفانه اخیرا همه دیدیم که از دختران نوجوان و جوان استفاده می‌شود. باید هم شهرداری‌ و هم شورای شهر و همچنین دستگاه قضایی و فرهنگی یک تعاملی در این زمینه داشته باشند.


به گزارش جهان نیوز به نقل از مشرق، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور اخیراً با حضور در جلسه شورای شهر تهران طی سخنانی گفته است:

"هزینه زیادی می‌شود که فضای شهر تهران یک فضای غیراخلاقی شود. متاسفانه اخیرا همه دیدیم که از دختران نوجوان و جوان استفاده می‌شود. باید هم شهرداری‌ و هم شورای شهر و همچنین دستگاه قضایی و فرهنگی یک تعاملی در این زمینه داشته باشند. برای ما زشت است که اجازه دهیم چهار نفر آدم که از خارج ماموریت دارند یک چنین فضایی را در شهر ایجاد کنند. در یکی از مواردی که دستگیر کردیم خانمی در ملاء عام لخت و برهنه حرکت کرده می‌کرد بعد معلوم شد که پول دریافت کرده تا اینگونه حرکت کند و بعد هم از آن فیلمبرداری کنند و در فضای مجازی منتشر کند"!

به گزارش ایسنا، او با بیان اینکه باید در این زمینه کار فرهنگی شود تاکید کرد: باید کار فرهنگی را گسترده کنیم و به کار قضایی موکول نکنیم. در بسیار جاها می‌گویند چرا با بدحجاب برخورد نمی‌کنید. اما باید در ابتدا در این زمینه کار فرهنگی صورت بگیرد. کار فرهنگی کشور مسئول دارد بودجه و اعتبار دارد مسئولان فرهنگی باید به وظیفه خود عمل کنند شما به عنوان مطالبه گری این موضوع را در دستور کار قرار دهید.

*قبح‌شکنی از منکرات، بدحجابی، سگ‌گردانی و... مقولاتی هستند که دشمن را برای رسیدن به اهدافش علیه ایران و ایرانی یاری می‌کنند.

و حساسیت دین و حکومت اسلامی بر جلوگیری از این رخدادها نیز از همین روست. زیرا عواقب ترویج منکرات در جامعه اسلامی هرگز محدود به شخص نیست و بنیاد امنیت و اقتصاد و جامعه را تهدید می‌کند.

دقت شود که در مسئله برخورد نیز اگرچه همانطور که دادستان محترم نیز تصریح دارند ابتدا به ساکن کار فرهنگی لازم است اما این مسئله بعنوان یکی از حلقه‌های زنجیر است و سایر دستگاه‌ها نیز اعم از قضایی، انتظامی و اطلاعاتی هریک به فراخور وظایفی که دارند بایستی ایفای نقش کنند تا این زنجیر پیوسته از هم نگسلد و منکر در جامعه ما ظهور علنی پیدا نکند.

پیش از این یکی از اعضای مجلس خبرگان با اشاره به معضل سگ‌بازیف خواستار یک خیزش مردمی برای مبارزه با آن شده بود.

آیت‌الله اراکی در سخنان خود گفته بود: " اگر مسئولان در برابر معضل و پدیده سگ گردانی اقدام نکنند؛ گروه‌های مردمی باید اقدام کرده و مقابل این جنگ هویتی و فرهنگی ایستادگی کنند.


کد مطلب: 804317

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/804317/پول-گرفتن-برهنگی-خیابان-های-تهران

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com