کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

۱۵۰ موشک در ۵ دقیقه برای اسرائیل

5 تير 1401 ساعت 17:24

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین هشدار داد که گروههای مقاومت، در کمتر از پنج دقیقه، رژیم صهیونیستی را ویران خواهند کرد.


به گزارش جهان نیو‌ز، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بعد از ظهر امروز یکشنبه، در همایش «و نراه قریبا» (آن را نزدیک می‌بینیم) که در لبنان برگزار شد، سخنرانی کرد.

 
شبکه خبری المیادین به نقل از هنیه گزارش داد، لبنان از 74 سال پیش تا کنون، همدرد فلسطین است و «ما امروز [آزادی مسجد] الاقصی را نزدیک می‌بینیم؛ زیرا در دوران پیروزی و تحولاتی قرار داریم که ملت و مقاومت ما، آن را رقم می‌زنند».
 
وی با بیان اینکه سازشکاران و کسانی که به مسئله فلسطین خیانت کردند، آزادسازی الاقصی را دور می‌بینند، گفت: غزه از نظر زمینی، هوایی و دریایی، محاصره است، ولی شمشیر قدس را در برابر اسرائیل برکشید و با مقاومت و ساکنانش برای یک نبرد راهبردی با آن آماده می‌شود.
 
این مقام حماس ادامه داد: [عملیات] شمشیر قدس، تحول راهبردی در درگیری با دشمن صهیونیستی است. اسرائیل هم که تا بن دندان مسلح بود، هدف حملات موشکی القسام و مقاومت غزه قرار داشت. قدس نیز آغازگر انقلاب و پیروزیها و قبله نخست ماست.
 
هنیه با تأکید بر اینکه در کمتر از پنج دقیقه، ۱۵۰ موشک، رژیم صهیونیستی را ویران خواهد کرد، خاطر نشان کرد، غزه پس از چندین سال توطئه، بار دیگر به پا خاسته است و «جنین» هم پرچم مقاومت را برافراشته است.
 
وی با بیان اینکه در مسجدالاقصی، هیچ جایی برای صهیونیستها و شهرک‌نشینان وجود ندارد، تأکید کرد: «از لبنانِ مقاوم به صهیونیستها می‌گویم که آرزوهایتان را بر بار خواهیم داد. شما هیچ جایی در قدس و الاقصی ندارید».

رئیس دفتر سیاسی حماس با اشاره به اینکه شمشیر قدس تا آزادسازی کامل فلسطین به نیام بازنخواهد گشت، خاطر نشان کرد، قدس و کرانه باختری طی سالهای گذشته تحت فشار قرار داشت تا از مقاومت دست بردارند و سرزمین خود را رها کنند.
 
 هنیه روز گذشته هم در کنفرانس ملی اسلامی در لبنانسخنرانی کرد و گفت: «ما نیازمند این کنفرانس و تمام کنفرانس‌هایی هستیم که هژمونی آمریکا و اشغالگران صهیونیستی در آن رد می‌شود. حق بازگشت مردم ما از طریق طرح اسکان و مهاجرت اجباری مصادره شده است.»
 
وی تأکید کرد: «ما عادی‌سازی روابط را جرم می‌دانیم و آن را محکوم می‌کنیم زیرا این در راستای خدمت به رژیم صهیونیستی است و به فلسطین و کشورهایی که روابط خود را با آن عادی‌سازی کرده‌اند، آسیب می‌رساند. آنچه در سطح منطقه در حال رخ دادن است، بسیار خطرناک‌تر از عادی‌سازی روابط است چراکه این رژیم را از طریق ائتلافات نظامی علیه ایران، حزب‌الله و حماس در منطقه ادغام می‌کند»


کد مطلب: 804291

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/804291/۱۵۰-موشک-۵-دقیقه-اسرائیل

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com