جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۶

یونان نفتکش حامل نفت ایران را آزاد کرد

يکشنبه ۵ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۵۷
کد مطلب: 804289
رسانه‌های محلی اعلام کردند که نفتکش روسی حامل نفت ایران که دو ماه پیش به درخواست قوه قضاییه ایالات متحده متوقف شده بود، آزاد شده است.
به گزارش جهان نيوز، منابع محلی گزارش کردند که مقام‌های یونان، نفتکش نفتکش روسی حامل نفت ایران را که دو ماه پیش به درخواست ایالات متحده توقیف کرده بود، آزاد کرد.
 
خبرگزاری فرانسه گزارش کرد که امروز (یکشنبه) از پلیس بندر یونان مطلع شده‌ایم که نفتکش روسی حامل نفت ایران که در اواسط آوریل در یونان به درخواست دادگستری آمریکا توقیف شده بود، می تواند کشتیرانی خود را از سر بگیرد.
 
بر اساس گزارش فارس، مقام‌های یونان در تاریخ ۱۹ آوریل (۳۰ فروردین ماه) نفتکش پگاس که سپس به «لانا» تغییر نام پیدا کرد را در امتداد جزیره «ائوبویا» در حالیکه حامل ۱۱۵ هزار تن نفت ایران بود توقیف کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تا نباشد چوب تر، فرمان نبرد گاو و خر
Iran, Islamic Republic of
سلام بر دنیای قدرت، ای کاش مرحوم زنده بود و می دید دنیا ، دنیای موشک و قدرت است نه دنیای مذاکره و گفتمان. سلام بر سپاه
United Arab Emirates
تا زمانی که این نفتکش صحیح و سالم به مقصد نرسیده و نفتش را تحویل نداده نباید نفتکشهای یونانی آزاد شوند و حتی مدتی باید آزادی آنها با تاخیر انجام شود تا درس عبرتی فراموش نشدنی برای این فیلسوفان پوچ باشد و اگر روزی قصد تکرار چنین غلطی را کردند، این گوشمالی به یادشان بیاید.
Iran, Islamic Republic of
نفت کش که مال روسیه بود ازاد شد ولی نفتش که مال ایران بود را دادن امریکا خب روسیه و امریکا سود کردند و ما ضرر
Iran, Islamic Republic of
جناب فیلسوف، نفتکش را با نفتش پس دادند..
Denmark
....