سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
۱۳

داستان تلخ پسر شهید بهشتی +جزئیات

يکشنبه ۵ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۰۶
کد مطلب: 804205
"سیاه‌نمایی" گزاره‌ای است که طی یک دهه اخیر تبدیل به قاتق نان اصلاح‌طلبان ستادی و خاصّه فعالان فتنه 88 شده است و روزی نیست که مردم کلامی درباره بدبختی و مصیبت از لسان اینان نشنوند و نخوانند.
داستان تلخ پسر شهید بهشتی +جزئیات
به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق، علیرضا بهشتی، فعال اصلاح‌طلب و فرزند شهید بهشتی اخیراً طی اظهاراتی در مراسم بزرگداشت آن شهید در مؤسسه مطالعات دین و اقتصاد گفته است: "شما در شرایطی زندگی می کنید که همه از بحرانی بودن و سلسله بحران هایی که بر جامعه ما حاکم است آگاه هستید و نیازی به کتمان نیست. هرکدام از ما کم و بیش با بخش‌هایی از این بحران‌ها به طور رومزه درگیر هستیم. طبیعی است که این سؤال پیش می آید که چرا چنین شد؟"

به گزارش جماران،‌ او می‌افزاید: انقلابی که برای دستیابی به آرمان‌های بیش از 150 ساله مردم ایران شکل گرفته بود و در تداوم جنبش‌ها و نهضت‌های دیگر موفق شد که نظام استبدادی را سرنگون کند و آرزوی تحقق عدالت، آزادی و استتلال را داشت، چرا به چنین حال و روزی افتاده که مردم ما هیچ کدام از این مطالبات را تحقق یافته نیابند!

*"سیاه‌نمایی" گزاره‌ای است که طی یک دهه اخیر تبدیل به قاتق نان اصلاح‌طلبان ستادی و خاصّه فعالان فتنه 88 شده است و روزی نیست که مردم کلامی درباره بدبختی و مصیبت از لسان اینان نشنوند و نخوانند. بدرفتاری ناجوانمردانه‌ای که البته کتمان پیشرفت‌ها و دست‌یافته‌های انقلاب اسلامی نیز جزو مقوم آن شده است.

درباره اظهارات بهشتی اولا باید دانست که ایران اسلامی به اثبات سند و عقلانیت با هیچ بحرانی مواجه نیست. ضمن اینکه با بن‌بست هم مواجه نیست.

مشکلات کشور نیز اموری عادی هستند که در همه حکومت‌های جهان مبتلی‌به محسوب می‌شوند و عملا کشوری نیست که با تورم و فساد و... مواجه نباشد.

اساسا باید دانست که بحرانی جلوه دادن شرایط کشور و بزرگ‌نمایی از مشکلات نیز بخش سوم پازل اشاره شده در بالاست.

جالب آنکه مثلا آقای بهشتی دقیقا 3 سال قبل نیز مدعی بود که جمهوری اسلامی ایران با پارادایم جنبشی "نان" مواجه است!

برای درک بهتر رفتار این افراد در "پروژه سیاه‌نمایی" باید بدانیم که آنها زمانی مدعی بروز پارادایم نان در ایران بودند که با گرانی‌های امروز مواجه نبودیم، ایران در جایگاه هجدهمین اقتصاد جهان قرار داشت و نرخ دلار 4 هزار تومان بود.

پس امروز حرجی به اینان نیست که همچنان القا کنند ایران در بحران است!

در مقابل اظهارات بهشتی همچنین باید دانست که ایران امروز اولا در مسیر رفع مشکلاتش قرار دارد، همچنان ارزان‌ترین نان و سوخت و مالیات جهان را به شهروندانش ارائه می‌کند، فساد سیستماتیک ندارد و در مسیر عدالت و اخلاق نیز پیشرفت‌های شگرفی داشته است.

و در یک کلام همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز تصریح کردند "مایه افتخار و مباهات اسلام" است.

اینکه چرا آقای بهشتی و دوستان ایشان بر خلاف واقعیت و عقلانیت و البته بر خلاف مسیر "شهید بهشتی" حرکت می‌کنند، سوالی است که ما پاسخ آنرا بر عهده مخاطبان محترم می‌گذاریم...

اگرچه تأکید می‌کنیم که ریشه بسیاری از انگیزه‌های بدخواهانه علیه نظام اسلامی را بایستی در کار ناتمام فتنه‌گران سال 88 و البته توطئه فرماندهان فتنه اقتصادی جستجو کرد!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این سیاه نمایی نیست: رئیس جمهور در گفتگوی زنده تلویزیونی: کشور را با تورم ماهانه ۶۰ درصدی و کسری بودجه ۴۸۰ هزار میلیاردی تحویل گرفتیم/
Iran, Islamic Republic of
خیر، چون منطقاً داره تناسب بین 8 ماه دولتمداری و 8 سال دولتنداری رو نشون میده
امید
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
اونوقت که سال ۸۸ علیه نظام اسلامی اصلاح طلبان شورش کردند شما کجا بودید . چه دیدگاهی داشتید؟!
یه دردمند
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان همیشه ایام فرار رو به جلو و عدم پاسخگویی را در کارنامه مشعشع خود دارند..
Iran, Islamic Republic of
مشکل جامعه‌ی ماست که منتسبین به بزرگان را بزرگ می‌پندارند!
Iran, Islamic Republic of
بر شما حرجی نیست. .
خيری
Iran, Islamic Republic of
جالب است پيشينة آرزوی اين آقازاده به گفته خودش: «برای دستیابی به آرمان‌های بیش از 150 ساله مردم ایران» به حرکت‌های ملّی بازمی‌گردد؛ در حالی که آرمان مرحوم پدرش عمقی 1400 ساله دارد.
از همين خود بخوان حديث مفصل.
«من لم يجعل الله له نورا فما له من نور»(نور: 40)
خیری
Iran, Islamic Republic of
أَ فَمَنْ شَرَحَ اللَّهُ صَدْرَهُ لِلْإِسْلامِ فَهُوَ عَلى‏ نُورٍ مِنْ رَبِّهِ فَوَيْلٌ لِلْقاسِيَةِ قُلُوبُهُمْ مِنْ ذِكْرِ اللَّهِ أُولئِكَ في‏ ضَلالٍ مُبينٍ (زمر: 22)
نیری
Iran, Islamic Republic of
تفسیر به رای قران عذاب دنیوی و اخروی سختی به دنبال دارد
نیری
Iran, Islamic Republic of
برادر مراقب باش
Iran, Islamic Republic of
واقعا جهان نيوز نه به چيزي رحم ميكنيد ونه حرمت كسي را نگه ميدانيد ،بابا بنده خدا يه انتقاد ساده كرده ...!!1
Iran, Islamic Republic of
حدود ۴۲. ساله از انقلاب. میگذره بغیر از دوران کوتاه دولت اقاو اون هشت سال زمان احمدی‌نژاد. دولت دست شما اصلاح طلبا
بوده حالا. اینم نتیجه تورم و وضع آشفته بانکها و شرکتهای دولتی ،،، همش نتیجه سیاست های غلط شماست ،،، حالا طلبکارم هستین ؟؟؟؟