شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

گفت و شنود/ حریم خصوصی!

شنبه ۴ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب: 804105
اولاً کیهان از قول خودش ننوشته بلکه نظر کارشناسان را نقل کرده است و ثانیاً توصیه نکرده که فضای مجازی را ترک کنید بلکه بر ضرورت مراجعه کنترل شده به فضای مجازی تأکید کرده است.
به گزارش جهان نيوز، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: کانال «اصلاحات‌نیوز» به یکی از گزارش‌های علمی کیهان درباره ضرورت مراجعه حساب‌شده افراد به فضای مجازی اعتراض کرده و نوشته است؛ کیهان در پیروی از اجداد خود در دوره غارنشینی پیشنهاد کرده، همه ساعت ۱۰ شب بخوابیم و فضای مجازی را
ترک کنیم(!)

گفتم: اولاً کیهان از قول خودش ننوشته بلکه نظر کارشناسان را نقل کرده است و ثانیاً توصیه نکرده که فضای مجازی را ترک کنید بلکه بر ضرورت مراجعه کنترل شده به فضای مجازی تأکید کرده است.

گفت: منظور «اصلاحات‌نیوز» از طعنه به کیهان که اجداد کیهانی‌ها غارنشین بوده‌اند! چیست؟! اگر گردانندگان اصلاحات‌نیوز هم از نسل آدم و حوا باشند، اجداد آنها هم غارنشین بوده‌اند و اگر از نسل آدم و حوا نیستند باید توضیح بدهند که از کدام «تیره» جانداران هستند؟!

گفتم:‌ کشیشی برای دانش‌آموزان می‌گفت که همه انسان‌ها از نسل آدم و حوا هستند. یکی از دانش‌آموزان که پدرش طرفدار داروین بود، گفت؛ ولی پدر من می‌گوید که ما
 از نسل میمون هستیم‌! کشیش گفت؛ ببین فرزندم، ما به حریم خصوصی شما کاری نداریم!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *