سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱
۵

تقدیر از خدمات طائب؛ از مرجع تقلید تا کاربران فضای مجازی

شنبه ۴ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۴۹
کد مطلب: 804095
علاوه بر شخصیت های دینی و سیاسی، جمعی از کاربران فضای مجازی با انتشار نظرات خود از زحمات و اقدامات حجت‌الاسلام طائب در دوران ریاست بر سازمان اطلاعات سپاه تقدیر کردند.
تقدیر از خدمات طائب
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، روز گذشته (پنجشنبه ۲ تیر ماه) بود که سردار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه اعلام کرد: با حکم سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرتیپ پاسدار محمد کاظمی به سمت «رئیس سازمان اطلاعات سپاه» منصوب شد و حجت‌الاسلام حسین طائب رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه نیز با حکم سرلشکر حسین سلامی به سمت «مشاور فرمانده کل سپاه» منصوب شد.

از روز گذشته بسیاری از کاربران فضای مجازی با انتشار مطالبی، از زحمات حجت‌الاسلام حسین طائب در طول ۱۳ سال ریاست بر سازمان اطلاعات سپاه تقدیر و تشکر کردند.

در همین راستا، امیر ابراهیم رسولی، مشاور رئیس مجلس و مدیرکل هیئت رئیسه مجلس یازدهم در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «مخلص‌ترین سرباز گمنام رهبر انقلاب؛ خدا قوت»

علیرضا زمانی یکی از کاربران توئیتر ضمن تقدیر از زحمات حجت‌الاسلام حسین طائب نوشت: «گمنام‌ترین سرباز گمنام؛ سایه‌ات مستدام. امنیت کشور در این سال‌ها مدیون اخلاص و تلاش شما و سربازانت بوده … قدر مردان بزرگ کشورمان را بدانیم.»
 

حلیمه یارعلی در توئیتی نوشت: «حاج آقا طائب عزیز در این مدت کارهای ارزشمندی کردین. خدا قوت بهتون. در ادامه راه زندگیتون موفق باشید. به خاطر افشا، دستگیری و تقویت امنیت ملی کمال قدردانی را از شما داریم.»

محمدحسین عظیمی هم در این باره نوشت: «جا دارد از خدمات بی ادعای جناب آقای طائب در سازمان اطلاعات سپاه قدردانی کرد. ایشان طی چند دوره و سال‌ها که‬ این مسئولیت خطیر را برعهده داشت، سطح کاربرد و تخصص این سازمان را به حدی بالا برد که با شنیدن نامش، لرزه‬ بر اندام دشمنان می‌افتاد. امیدوارم دوره جدید نیز با اقتدار همراه باشد.»


امین بابازاده نوشت: «بابت زحمات خالصانه‌ای که برای انقلاب اسلامی کشیدی دمت گرم.»

مهسا حشمتی هم نوشت: «بابت متلاشی کردن شبکه جاسوسان محیط زیستی خدا قوت»
 


محمد شیروانی در فضای مجازی نوشت: «حاج حسین آقای طائب کابوس دشمنان خارجی و داخلی بود و هست و انشاالله در مأموریت‌های جدید بیش از پیش خواهد بود. خدا قوت.»

یکی دیگر از کاربران در توئیتر خود با اشاره به محبوبیت حجت‌الاسلام حسین طائب، نوشت: «می‌فهمید رئیس اطلاعاتی کشور باشید و همزمان محبوب قلوب و در میان مردم یعنی چی؟؟ خدا قوت سردار.»
 

یکی دیگر از کاربران فضای مجازی تصویری از حجت‌الاسلام طائب را در صفحه خود به اشتراک گذاشت و نوشت: «خدا قوت بابت قطع دست جواسیس دولتی از پیکره انقلاب.»

سید علی موسوی در توئیتر نوشت: «خدا قوت بابت برخورد با دُم کلفت‌هایی مثل مهدی جهانگیری و حسین فریدون …»
 

مریم ترابی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «به ازای هر زالوصفتی که از بیت المال جدا کردی … خدا قوت»
 

یکی دیگر از کاربران نوشت: «بابت شکار روح‌الله زم خدا قوت»
فرد دیگری در صفحه مجازی خود، نوشت: «فقط جیسون رضائیان می‌دونه پشت این نگاه کی بود. خدا قوت مرد شماره یک امنیتی منطقه.»
 

ناگفته نماند که دشمنان داخلی و خارجی از روز گذشته مطالب بی اساسی را درباره علت جابه‌جایی حجت‌الاسلام حسین طائب مطرح کردند که کاربران در فضای مجازی پاسخ دندان شکنی به آنان دادند.

در همین راستا، یکی از کاربران نوشت: «از لحظه جابه‌جایی در سازمان اطلاعات سپاه، جریانی خاص شروع به جریان سازی و جوسازی علیه حاج آقا طائب کردند. وقتی مسیرت و راهت درست باشه، این چنین مورد هجمه قرار می‌گیری. یک جابه‌جایی برای حضوری پرقدرت و پررنگ در جایگاهی بالاتر.»
 


یکی دیگر از کاربران در فضای مجازی نوشت: «ده‌ها روایت برای یک جابه‌جایی درون تشکیلاتی بعد از ده سال خوش خدمتی از برانداز گرفته تا مخرج مشترک گیران… کار درست که باشی همینه. خدا قوت»
عباس تقدسی نژاد در صفحه شخصی خود در توئیتر به ادعای بی اساس برخی از افراد درباره علت تغییر در ریاست سازمان اطلاعات سپاه واکنش نشان داد و نوشت: «حق هر مدیر یا فرمانده‌ای اختیار در تغییر مجموعه‌های مدیریتی تحت امر است و سرانجام هر معارفه‌ای تودیع خواهد بود؛ این همه هیاهو یا از خصم است یا از جهل است یا از جو… و در این مقوله متأسفانه تعداد جوگیرها از دوتای اولی هم بیشتر شده است.»
 


واکنش یکی دیگر از کاربران به ادعاهای بی اساس درباره علت جابه‌جایی طائب به شرح زیر است:
 

حسین دلیریان نیز در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «یک عده می‌گویند عزل، عده‌ای دیگه حرف از ترور می‌زنند و بعضی دیگر از ناکامی در انجام وظایف سخن می‌گویند! در عجبم از این کوته فکران! اینها کسانی‌اند که جابه‌جایی معمولی یک مسئول بعد از ۱۳ سال را به نفع خودشان تعبیر می‌کنند و خوشند.»

نقش طائب در خنثی‌سازی فتنه‌های دشمن
فارغ از واکنش کاربران در فضای مجازی، برخی از شخصیت‌های سیاسی و مذهبی کشور هم از زحمات حجت‌الاسلام طائب تقدیر کردند.

آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید در پاسخ به سوال جمعی از طلاب حوزه علمیه قم در درباره شایعه‌پراکنی دشمنان برای تحولات در سازمان اطلاعات سپاه گفت: اینجانب لازم می‌دانم از زحمات حجت الاسلام آقای حسین طائب که خدمات فراوانی برای حفظ امنیت کشور انجام داده‌اند و فتنه‌های فراوانی را خنثی نمودند، تشکر کنم.

وی تاکید کرد: شکی نداریم دشمنان همیشه مشغول نقشه‌های جدیدی هستند تا به این نظام و انقلاب ضربه بزنند که مهمترین آن ایجاد اختلاف و تفرقه و ناامید ساختن مردم از نظام اسلامی است و در این راه از هیچ توطئه‌ای فروگذار نمی‌کنند.

همچنین آیت الله عباس کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی از خدمات ۱۳ ساله حجت‌الاسلام حسین طائب در سازمان اطلاعات سپاه، قدردانی کرد و گفت: عصبانیت آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها و معاندان و مزدوران و منافقان از حجت‌الاسلام طائب و سازمان اطلاعات سپاه، تحریم و تخریب و ترور شخصیت و طراحی ترور فیزیکی، نشان شکست سنگین آنان در میدان دفاع و جهاد امنیتی است.

وی خطاب به طائب، گفت: تولید اقتدار و امنیت برای اسلام و ایران و خوشحال ساختن مردم ولایتمدار و انقلابی و وارد کردن ضربه امنیتی سهمگین پی در پی به دشمنان، کارنامه ارزشمند عمل صالح و ذخیره آخرت شما است. امیدوارم نزد خدا و ملت و نظام عزیزتر شوید و تفضلات الهی و توجهات حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف بر شما افزون‌تر گردد.

اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مهر با اشاره به تغییراتی که در سازمان اطلاعات سپاه اتفاق افتاد، اظهار داشت: این جابه‌جایی در چارچوب اختیارات فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و گاهی اوقات فرمانده کل سپاه بنا به مصلحت‌هایی، ضرورت را بر این می‌بیند که تغییراتی را ایجاد کند.

وی تاکید کرد: از سوی دیگر، حجت‌الاسلام حسین طائب با حکم سرلشکر سلامی به سمت مشاور فرمانده کل سپاه منصوب شد و قطعاً از تجارب و توانمندی‌های وی در بخش‌های دیگر و در راستای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده خواهد شد.


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در واکنش به حاشیه‌سازی عده‌ای در داخل و خارج از کشور بعد از این جابه‌جایی، گفت: این حاشیه‌سازی‌ها از طرف دشمنان به ویژه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها مطرح می‌شود. دشمنان همیشه علیه نظام جمهوری اسلامی ایران شایعاتی را مطرح می‌کنند چرا که می‌خواهند بین ما اختلاف بیاندازند و از هر موضوعی به نفع خودشان سو استفاده کنند اما قطعاً این اقدامات آنان به نتیجه نمی‌رسد.

با همه این تفاسیر، مطالب مذکور به خوبی گویای آن است که مردم انقلابی قدردان زحمات حجت‌الاسلام حسین طائب هستند و افرادی که فقط به دنبال حاشیه‌سازی و نسبت دادن مطالب دروغین به مسئولان جمهوری اسلامی ایران هستند، بهتر است چشم خود را به روی واقعیت باز کنند و مطالب خلاف واقع مطرح نکنند.
https://jahannews.com/vdcdno0jkyt0zz6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdno0jkyt0zz6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Romania
پس هنوز هم کسانی هستند که بدون اسم ورسم برای سربلندی و امنیت مملکت خودشان زحمت می کشند درود بر شرف اینچنبن افرادی که واسه امنیت مردم و مملکت به دشمن امان نمی دهند
Iran, Islamic Republic of
این نوع افراد زیاد هستند اما چون های و هوی ندارند متوجه آنها نمی‌شویم تا زمانی که دشمنان زخم خورده از آنها موجب آشنایی ما با این عزیزان شوند. عمرشان با عزت و روزیتون شهادت، نصیب ما هم بشه ان شاالله اگه لیاقتشون داشته باشیم
Iran, Islamic Republic of
جناب طائب به اندازه کافی خدمت کرده اند دیگه وقت بازنشستگی بهتر برن استراحت کنن و میدان را به جوان‌ترها بدهند. موفق باشند
Iran, Islamic Republic of
مدیر شجاع و دلسوز واقعی مردم
احمد
United Arab Emirates
درود بی پایان نثارابر مرد اطلاعات سپاه .حضرت حجه الاسلام طالب .13سال پر تلاش ودستگیر ی جواسیس ودم کلفت های نفوذی وایجاد امنیت حاصل تلاش این بزرگ مرد بود .خدا قوت .