جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

قتل هولناک مرد جوان با شلیک گلوله در تهران

شنبه ۴ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۴:۱۷
کد مطلب: 804068
مرد جوانی با اصابت گلوله به ناحیه سینه در اتوبان خرازی به قتل رسید.
قتل هولناک مرد جوان با شلیک گلوله در تهران
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، نیمه شب چهارشنبه یکم تیرماه جاری، گزارش کشف جسد مرد جوانی در اتوبان خرازی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری ۱۸۱ وردآور، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و محمد حسین زارعی بازپرس ویژه قتل شعبه اول دادسرای امور جرائم‌جنایی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی به محض حاضر شدن در محل حادثه، با جسد خون‌آلود مرد حدوداً ۳۰ ساله‌ای مواجه شدند که از ناحیه سینه هدف اصابت گلوله قرار گرفته و به قتل رسیده بود.

بدین ترتیب تحقیقات تیم جنایی بلافاصله کلید خورد و در بررسیهای بیشتر مشخص شد، ساعتی قبل، مقتول به دلیل اختلافات شخصی با مرد جوانی درگیر شده که در ادامه هدف شلیک گلوله از ناحیه سینه قرار گرفته است.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات مهم، با تحقیقات گسترده و برسی‌ها لحظه به لحظه صحنه جنایت، قاتل متواری را شناسایی و هویت وی را در اختیار بازپرس پرونده قرار دادند.

با دستور محمد حسین زارعی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه اول دادسرای امور جرائم‌ جنایی، جسد مقتول برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در خصوص دستگیری عامل این جنایت در دستور کار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی قرار دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *