کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازداشت ۱۰ نفر از هنجارشکنان در شیراز

3 تير 1401 ساعت 11:00

۱۰ نفر از عوامل اصلی در پرونده هنجارشکنی بلوار شهید چمران شیراز بازداشت شدند.


به گزارش جهان نیوز به نقل از ایرنا، تصاویری از هنجارشکنی برخی بانوان بدحجاب در بلوار شهید چمران شیراز در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که فرماندار شیراز، این حرکت را با برنامه‌ریزی قبلی دانست.

لطف‌الله شیبانی گفت: با بررسی که انجام دادیم و بر اساس اقدامات ضابطین قوه قضاییه و نیروی مقتدر انتظامی متوجه شدیم که مراسمی که برگزار شده با طرح و برنامه بوده و عوامل برگزار کننده، برنامه مستمری هم برای آینده داشته‌اند.

فرماندار شیراز گفت: به محض اینکه از این موضوع مطلع شدیم و اجرای حکم به نیروی انتظامی ابلاغ شد، با هماهنگی دستگاه قضایی اقدامات لازم در جهت شناسایی عوامل مؤثر در برگزاری مراسم انجام شد.

شیبانی گفت: تاکنون تعدادی از این عوامل بازداشت و با حکم قضایی تحویل مرجع انتظامی شدند.

او با بیان اینکه تحقیقات درباره برگزاری این تجمع ادامه دارد، گفت: سردسته این افراد در همان مراسم شناسایی شد و ضابطین بر اساس دستور مرجع قضایی برای دستگیری این فرد اقدام کردند.

شیبانی گفت: بدون تردید این حرکات و برنامه‌ها با قصد شکستن احکام و هنجارهای اجتماعی، دینی و ملی انجام می‌شود و قطعا دستگاه قضایی و نیروی انتظامی با قدرت با این موارد برخورد می‌کنند.

فرماندار شیراز با بیان اینکه تا کنون حدود ۱۰ نفر بازداشت شده‌اند، گفت: این تجمع با مجوز صورت نگرفته است.

بلوار شهید چمران یکی از مهم‌ترین بلوار شهر شیراز است که از نظر جغرافیایی در شمال غرب شهر قرار دارد و این بلوار مانند یک کمربندی غرب شهر یعنی پل معالی‌آباد را به شمال شهر یعنی تقاطع غیر همسطح دانشجو (فلکه علم) متصل می‌کند.


کد مطلب: 804031

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/804031/بازداشت-۱۰-نفر-هنجارشکنان-شیراز

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com