کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیام تسلیت رئیسی برای درگذشت کریم‌خانی

2 تير 1401 ساعت 16:00

رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت حاج محمدعلی کریم‌خانی ذاکر و مداح اهل بیت (ع) را تسلیت گفت.


به گزارش جهان نیوز، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در پیامی درگذشت ذاکر و مداح اهل بیت(ع) حاج محمدعلی کریم‌خانی را به خانواده محترم وی، جامعه معزز ذاکران و مداحان و علاقمندان آن مرحوم، تسلیت گفت و از درگاه خداوند برای آن فقید، علو درجات و همجواری با صالحان مسئلت کرد.

رئیس‌جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت مرحوم محمدعلی کریم‌خانی، آورده است: این هنرمند محبوب و مردمی با نوای دلنشین، قطعه زیبا و احساس برانگیز «آمدم ای شاه پناهم بده» را در خاطره جمعی همه ارادتمندان و عاشقان ولایت جاودانه ساخت.

متن پیام رئیس‌جمهور به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
درگذشت ذاکر و مداح اهل بیت علیهم‌السلام، حاج محمدعلی کریم‌خانی موجب تأسف و تأثر خاطر شد.

این هنرمند محبوب و مردمی با نوای دلنشین، قطعه زیبا و احساس برانگیز «آمدم ای شاه پناهم بده» را در خاطره جمعی همه ارادتمندان و عاشقان ولایت جاودانه ساخت و میراثی ماندگار از سال‌ها مناجات‌خوانی در حرم مطهر امام رضا (ع) و در برنامه زنده سحرهای ماه مبارک رمضان سیما و رادیو از خود به یادگار گذاشت که همواره برای اهالی هنر متعهد، الهام‌بخش خواهد بود.

اینجانب با تسلیت به خانواده محترم کریم‌خانی و جامعه معزز ذاکران و مداحان و علاقمندان آن مرحوم، از درگاه خداوند برای آن فقید، علو درجات و همجواری با صالحان و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی
رئیس‌جمهوری اسلامی ایران


کد مطلب: 804008

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/804008/پیام-تسلیت-رئیسی-درگذشت-کریم-خانی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com