کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انهدام باند توزیع مواد روانگردان

2 تير 1401 ساعت 10:41

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری ۳ فروشنده مواد افیونی در جنوب تهران خبر داد و افزود:از مخفیگاه متهمان ۳کیلو ۶۰۰گرم شیشه کشف شد.


به گزارش جهان نیوز به نقل از میزان، بنا به اعلام پلیس، سرهنگ ضرغام آذین اظهار داشت: مدتی قبل اخباری مبنی بر فعالیت مشکوک چند تن از مواد فروشان پایتخت در مناطق جنوبی تهران به پلیس ارائه و بدین جهت اکیپی از ماموران پایگاه پنجم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود : ماموران اين پايگاه طي اقدامات اطلاعاتي موفق به شناسايی محل فعالیت متهمان در یکی از محلات جنوبی پایتخت شدند.

ضرغام آذین گفت: به همین منظور مقدمات دستگیری و برخورد قانونی با این افراد در دستور کار قرار گرفت و صبح روز گذشته با هماهنگی قضایی و اخذ مجوز ورود به مخفیگاه متهمان، تیمی از ماموران عملیات این پلیس به مخفیگاه مواد فروشان اعزام شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران ادامه داد: اعضای این باند در حالیکه در مخفيگاه خود در حال بسته بندي مواد مخدر شیشه بودند در یک عملیات ضربتی و غافلگيرانه دستگير و در بازرسی از این محل ۳کیلو و ۶۰۰گرم مواد روانگردان شیشه کشف شد.

وی ضمن تشکر از ماموران پلیس که با زحمات جهادگونه خود ضربه محکمی را بر پیکره غول افیون زدند اعلام کرد: متاسفانه یکی از مواد مخدرهای بسیار خطرناک و خانمانسوز همین نوع شیشه می باشد که علاوه بر اعتیاد و مشکلات مرتبط با آن به دلایل ساختار صنعتی خود می تواند استفاده کنندگان را گاهی مبدل به یک جانی خطرناک کرده که در اینخصوص نیز حوادث تلخی به وقوع پیوسته است.

ضرغام آذین در پایان افزود: از تمامی آحاد مردم و به ویژه جوانان عزیز تقاضا داریم به سمت اعتیاد و مصرف مواد مخدر و خاصا نوع صنعتی آن همچون شیشه نرفته چرا که به جز آسیب و تهدیداتی بسیار جدی جسمی و روانی آن برای مصرف کنندگان، قانونگذار نیز در این خصوص قوانین بسیار سخت و غیرقابل اغمازی وضع نموده است.


کد مطلب: 803981

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/803981/انهدام-باند-توزیع-مواد-روانگردان

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com