کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آپارتمان‌های ۱۰۰ متری غرب تهران چند؟

اقتصاد آنلاین , 2 تير 1401 ساعت 10:30

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۱۰۰ متری غرب تهران خواهیم‌ پرداخت.


به گزارش جهان نیوز، با وجود قیمت‌ نسبتا بالای ملک، غرب تهران یکی از مشهورترین و محبوب‌ترین منطقه‌های تهران برای سرمایه‌گذاری است. افراد زیادی به دنبال خرید مسکن در این منطقه هستند.در این گزارش به بررسی خانه‌های ۱۰۰ متری غرب تهران پرداخته‌ایم.

اگر‌ با سرمایه‌ای معادل ۸ میلیارد تومان قصد سرمایه‌گذاری در غرب تهران را دارید، می‌توانید خانه‌ای ۱۰۰ متری درحالی که ۱۱ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۳ اتاق خواب داشته باشد را خریداری کنید.

واحدی نوساز در طرشت با متراژ ۱۱۰ متر و ۲ اتاق خواب، ارزشی معادل ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان دارد.

در روزهای اخیر آپارتمانی ۱۰۰ متری در سعادت‌آباد که ۲۱ ساله است و ۲ اتاق خواب دارد، معادل ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. همچنین واحدی ۱۰۶ متری در همین منطقه که ۱۳ سال از ساخت آن می‌گذرد و ۲ خوابه است، قیمتی معادل ۸ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان دارد.

 
واحدی ۱۰۰ متری در شهرک‌غرب که ۱۰ سال از ساخت آن بگذرد و ۲ خواب داشته باشد، قیمتی معادل ۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان دارد.

واحد آپارتمانی ۱۰۳ متری در صادقیه که ۵ سال از ساخت آن می‌گذرد و ۲ خوابه است، معادل ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

ارزش واحد آپارتمانی نوساز در ستارخان با متراژی معادل ۱۰۸ متر و ۲ اتاق خواب، مبلغی بالغ‌بر ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است.

آپارتمانی ۶ ساله در پونک با متراژ ۱۱۰ متر و ۲ اتاق خواب، قیمتی معادل ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان دارد.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.


کد مطلب: 803979

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/803979/آپارتمان-های-۱۰۰-متری-غرب-تهران-چند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com