پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

دوربین مداربسته هایک ویژن از ایران هایلوک

پنجشنبه ۲ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب: 803973
هایک ویژن و هایلوک در میان برندهای تجهیزات نظارتی در جایگاه نخست قرار دارند. در
واقع هر دو برند مذکور در یک کشور، یک شهر و یک کارخانه تولید می شوند. هایک ویژن با تولید دوربین مداربسته و دیستگاه ضبط و پخش در دو تکنولوژی متفاوت، دست کاربر را برای انتخاب بهترین محصولات و تجهیزات نظارتی باز می گذارد. حال می خواهیم در این مقاله این نکته را یادآور شویم که هایک ویژن با دو برند هایک ویژن و هایلوک، برترین تولیدکننده تجهیزات نظارتی در جهان به شمار می رود و شما می توانید این محصولات قدرتمند را از فروشگاه ایران هایلوک خریداری کنید.

ما در این مقاله به کاربران نشان دهیم که خرید این محصولات از این برندها چقدر می تواند به صرفه باشد. چه از لحاظ کارایی و چه از لحاظ اقتصادی.

همانطور که می دانید قیمت محصولات در هر خریدی جزو اولویت هرکسی قرار می گیرد پس در خرید دوربین مداربسته باید قیمت آن هم مورد توجه قرار بگیرد. ما در این مقاله دو تکنولوژی محصولات هایک ویژن و هایلوک را به شما معرفی می کنیم. تکنولوژی تحت شبکه هایک ویژن و هایلوک به IP شهرت دارد و تکنولوژی آنالوگ که نمونه اعلای آن به صورت تکنولوژی TVI عرضه می شود، با عنوان Turbo HD در شرکت هایک ویژن ساخته می شود.

تمام محصولات هایک ویژن و هایلوک از لحاظ اقتصادی قابل بررسی هستند و می توان آنها را با یکدیگر مقایسه کرد. همواره در هر بحثی، اقتصاد و بحث مالی مطرح است. در جهان دوربین مداربسته مثل سایر محصولات مهم در مورد قیمتش هم بحث و بررسی فراوان وجود دارد. هایک ویژن با عنوان بهترین دوربین مداربسته در جهان، جزو گرانترین محصولات محسوب شده و به همین دلیل برند هایلوک را برای به صرفه بودن و اقتصادی تر بودن به جهان عرضه کرد. ما در این مقاله قصد داریم دو تکنولوژی متفاوت این دو برند را برای شما معرفی کنیم. در فروشگاه ایران هایلوک فروش ویژه محصولات هایک ویژن و هایلوک وجود دارد و می توانید هر دو تکنولوژی هایک ویژن را با بهترین قیمت خریداری کنید. نشانی وبسایت فروشگاه ایران هایلوک به شرح زیر است:
https://iranhilook.com
 

دوربین مداربسته هایک ویژن و هایلوک با کیفیت بسیار بالا بیش از 20 سال می شود که به بازار عرضه شده است. برندی که همه آن را به کیفیت بالا و قیمت مناسب می‌شناسند. دوربین مداربسته هایک ویژن، تولید کشور چین-برترین برند دوربین مداربسته- است. هدف از این تولید تسخیر بازار تجهیزات نظارتی در جهان است. در این 20 سال، هایک ویژن توانسته طرفداران زیادی جذب و به خوبی جایگاه خود را پیدا کند. اگر قصد تجهیز فضای موردنظر به سیستم نظارتی هستید، در نظر داشته باشید، کالایی که خریداری می کنید، از فروشگاه های معتبر با گارانتی رسمی به شما عرضه شود. ایران هایلوک، نمایندگی رسمی هایلوک است و خیال شما را از یک خرید مطمئن، راحت می‌کند.

قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن و هایلوک تحت شبکه و توربو در این مقاله مشخص می کند کاربر تا چه حد برای خرید هر تکنولوژی از هر برند باید هزینه بپردازد. هایک ویژن برترین تولیدکننده دوربین مداربسته در جهان به شمار می رود. این عنوان 6 سال است که همراه هایک ویژن بوده و به احتمال قریب به یقین به 7 سال نیز خواهد رسید. این عنوان با توجه به مسائل مختلف از جمله موارد زیر به یک برند اطلاق می شود:

فروش سالانه در سطح جهان
رضایت کاربران و کارشناسان نهاد معتبر AS
تنوع کالا در سال گذشته و عرضه کالاهای جدید در سطح دنیا
عبارت پرکاربردی که کاربران هنگام خرید تجهیزات نظارتی از فروشندگان می شنوند، این است که هایک ویژن برترین تولیدکننده دوربین مداربسته در سطح جهان است. از سال 2016 که هایک ویژن گوی سبقت را در صدر جدول از شرکت هانیول ربود، تا پایان سال 2021 آن را حفظ کرد و پیشبینی می شود این مهم در پایان سال 2022 هم حفظ خواهد شد. شرکت هایک ویژن با تولید دو برند هایک ویژن و هایلوک برترین جوایز را در زمینه استانداردهای بین المللی از آن خود کرده است.

حال حاضر دوربین مداربسته هایک ویژن اگرچه قیمت بالایی دارد اما جزو پرفروشترین محصولات در این زمینه قرار دارد که در این مقاله به آن اشاره می کنیم. دوربین مداربسته انواع و اقسام دارد که انتخاب آن منوط به توقعات شما از آن است و البته مهمترین فاکتور در انتخاب آن، بستگی به جیب شما دارد. در نظر داشته باشید اگر قصد دارید یک تجهیزات خیلی باکیفیت داشته باشید، می توانید هم به صورت با سیم و هم به صورت بی سیم تجهیزات تهیه کنید.

اقتصاد در بحث دوربین مداربسته یک موضوع کلی در خصوص خرید ارزنده محصولات و تجهیزات نظارتی در جهان به شمار می رود و بررسی آن اشاره به خرید محصولات با کیفیت و قیمت مناسب دارد. در فروشگاه ایران هایلوک  فرایند تهیه تجهیزات در سه مرحله زیر انجام می شود.

نخست مشاوره
دوم خرید دوربین مداربسته و تجهیزات وابسته به آن مثل دستگاه، هارد و...
سوم نصب و راه اندازی تجهیزات
همانطور که گفته شد شرکت هایک ویژن، محصولات هایلوک را هم در جهان عرضه می کند که به اقتصادی بودن و ارزان قیمت بودن شهرت دارد. هایک ویژن در سطح جهان به عنوان بهترین دوربین مداربسته شناخته می شود که با کیفیت عالی و تنوع بسیار بالای محصولات، تمام نیاز کاربران را برآورده می کند.
 

فروش ویژه ایران هایلوک شامل تجهیزات نظارتی در این وبسایت اجرایی شده و کاربران می توانند با تخفیف بسیار خوب کالاهای موجود در این سبد را خریداری کنند. در این مقاله اشاره به محصولاتی خواهیم کرد که در فروش ویژه ایران هایلوک قرار گرفته اند.

در نظر داشته باشید خرید دوربین مداربسته صرفا تمام هزینه های تهیه تجهیزات نیست و برای فعالسازی یک تجهیزات نظارتی کامل باید مراحل زیر را طی کنید و بابت آنها هزینه بپردازید:

خرید دوربین مداربسته
نصب دوربین مداربسته(تنظیم و جایگذاری)
نصب دستگاه(وصل کردن هارد، آغاز کار و آموزشهای مرتبط)
کابل کشی(به همراه داکت کشی و فلکسی کشی در صورت نیاز)
نصب سوئیچ(فقط برای تکنولوژی تحت شبکه و همراه با آن دسته دستگاه های بدون پی او ای)
جاگذاری رک و باکس(در صورت نیاز)
انتقال تصویر بر روی گوشی تلفن همراه یا رایانه شخصی(در صورت نیاز)
در محصولات نسل جدید هایک ویژن قابلیت انتقال تصویر روی موبایل به سادگی فراهم شده است.

تمام موارد ذکرشده در کنار هم جزو ملزومات نصب سیستم نظارتی است و هر کدام مکمل یکدیگرند.

فرقی نمی‌کند که چه پروژه‌ای پیش رو دارید و فضای موردنظر شما، چقدر وسعت دارد. هایک ویژن، برندی است که در موارد گوناگون کاربرد دارد و مشتریان این برند، اگر قبلا از آن استفاده کرده باشند، حتما برای پروژه بعدی باز هم سراغ آن خواهند آمد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 66735544 یا شماره 09901220030 با کارشناسان مجموعه ما در تماس باشید.
 
 
مهمترین موردی که در رده بندی برندهای تولیدکننده تجهیزات نظارتی مطرح است، فروش سالانه محصولات آن شرکت است. هایک ویژن چه در ایران و چه در همه جای دنیا دارای بالاترین سطح فروش را در سرتاسر دنیا دارد. این سطح بالا به دلیل ویژگی های بسیار زیاد، قابلیت های گسترده و همچنین کیفیت بسیار خوب است. ویژگی های گسترده هایک ویژن به شرح زیر معرفی می شود:

پوشش دادن نیاز کاربر از لحاظ وضوح تصویر دوربینهای مداربسته
پوشش دادن کاربری های متفاوت دستگاه به لحاظ تعداد کانال
بهره مندی از برد اختصاصی TVI و چیپست اختصاصی آمبرلای آمریکا
دارای بالاترین سطح مقاومت در محصولات
بدون افت تصویر در تکنولوژی تحت شبکه
مجله آس با نام آسمگ هر سال نظر کاربران در سرتاسر جهان در خصوص تجهیزات نظارتی را منتشر می کند و همچنین کارشناسان این نهاد نظرات کارشناسانه خود را اعلام می کنند. رضایت کاربران و همچنین نظرات کارشناسان این نهاد در خصوص برند هایک ویژن در مثبت ترین سطح ممکن خود قرار دارد. این رضایت کاربران بنا به دلایل زیر به دست آمده است:

کمترین سطح خرابی محصولات هایک ویژن
وضوح تصویر واقعی و کیفیت بسیار بالای محصولات
استفاده از به روزترین تکنولوژی
استفاده آسان، نصب ساده و منوی قابل فهم برای همگان
از آنجا که اقتصاد، نقش مهمی در زندگی روزمره مردم دارد، محصولات هایلوک یک انتخاب ایده آل است. پایین بودن قیمت محصولات هایلوک، عامل بزرگی در محبوبیت این برند محسوب می شود. محبوبیتی که روز به روز در حال افزایش است و همچنین پا به پای بالا رفتن این محبوبیت، به تعداد خریداران آن هم اضافه می شود. ایران هایلوک نمایندگی رسمی هایلوک، از پیشگامان عرضه کننده این محصول با کیفیت به مشتریان گرامی به شمار می رود. فروشگاه ما از همان روز اول تولید هایلوک با اعتماد به این برند، همواره بهترین و جدیدترین محصولات هایلوک را پشتیبانی کرده و به فروش می رساند. محصولات هایلوک شامل دوربین مداربسته و دستگاه ضبط و پخش است که هر کدام از آنها را معرفی می‌کنیم.

دوربین مداربسته هایلوک با دو تکنولوژی دیجیتال و توربو اچ دی به بازار عرضه می شود. از لحاظ کیفیت و قیمت، تکنولوژی دیجیتال یا همان تحت شبکه به مراتب بالاتر از تکنولوژی توربواچ دی است. تمام دوربین‌های مداربسته این برند در دو نوع دام و بولت عرضه می‌شود و هرکدام کاربرد متفاوتی دارند. دوربین مداربسته دام بیشتر برای فضاهای مسقف کاربرد دارد و بنا به میزان فاصله کانونی لنز، زاویه دید متفاوتی به شما می‌دهد.

دوربین مداربسته بولت هایلوک هم بیشتر در فضای باز کاربرد دارد و بر روی دیوار نصب می شود و به هر طرفی که دلخواهتان باشد قابل تنظیم است.

اگر از دوربین مداربسته با تکنولوژی دیجیتال استفاده می‌کنید، دستگاه مناسب آن، دستگاه ان وی آر است. اگر تکنولوژی به کاررفته در دوربین مداربسته، توربو اچ دی باشد، باید از دستگاه دی وی آر استفاده کنید. هر دو نوع دستگاه ضبط و پخش انی وی آر و دی وی آر هایلوک به 4 کانال، 8 کانال و 16 کانال تقسیم می‌شود و متناسب با تعداد دوربین مداربسته انتخاب شده، دستگاه خود را بر آن اساس انتخاب کنید. از بابت کیفیت و کارایی دستگاه هم خیالتان راحت باشد. شرکت هایک ویژن، با تولید برند هایلوک، اقدام به عرضه با کیفیت ترین دستگاه کرده است.

از قابلیت‌های مهم این برند، و خاصه دوربین مداربسته هایلوک می‌توان به ویژگی مقاوم دربرابر آب، گرد و غبار، بالا و پایین شدن دما و همچنین دید در شب و فشرده سازی اطلاعات ذخیره شده بر روی هارد اشاره کرد. همچنین اگر می خواهید اطلاعات ذخیره شده بر روی هارد دستگاه شما، بیشتر باشد، میتوانید از دستگاه هایی استفاده کنید که قابلیت اتصال بیش از یک هارد دارند. در حال حاضر دستگاه هایی که قابلیت اتصال به دو هارد را دارند، در بازار موجود است و به مشتریان عرضه می شود.

لنزها به دوصورت ثابت و متغیر است. نوع متغیر آن قابلیت تغییر زاویه دید دارد ولی تعداد بیشتر دوربین های مداربسته هایلوک دارای لنز ثابت هستند. هر چه فاصله کانونی لنز کمتر، زاویه دید بیشتر و برای ارائه کلیات کاربرد دارد. در این لنزها تصویر وایدتر است. وقتی فاصله کانونی لنز بیشتر باشد، زاویه دید کمتر خواهد بود. این لنزها برای نظارت جزئیات کاربرد دارد. به طور مثال، نظارت از یک شی خاص، نیاز به لنز با فاصله کانونی زیاد است.

نظارت از یک محیط کلی هم نیاز به دوربین مداربسته با فاصله کانونی کم است.

اگر دنبال یک سیستم نظارتی بسیار عالی می‌گردید، هایلوک با کیفیت بالا و قیمت مناسب، یک انتخاب خوب برای شما خواهد بود. این برند که تولید شرکت هایک ویژن از کشور چین است، از طریق فروشگاه ایران هایلوک، در اختیار مشتریان گرامی قرار می‌گیرد.

فقط کافی است در همین وبسایت، از قسمت فهرست، وارد فروشگاه شوید و متناسب با نیاز خود، سیستم نظارتی مورد نظر خود را تهیه کنید. پس از ثبت سفارش، کالای موردنظر شما در کمترین زمان به دستتان خواهد رسید. در نظر داشته باشید ایران هایلوک، نمایندگی رسمی هایلوک، با هدف جلب رضایت مشتریان، فعالیت می کند.

با خرید از فروشگاه تجهیزات دوربین مداربسته ایران، کالاهای موردنظر شما، با گارانتی معتبر و اصلی به شما عرضه می شود. هرچند محصولات هایلوک، به قدری باکیفیت هستند که نیازی به تعمیر ندارند اما همان موارد به ندرت هم جای هیچ نگرانی برای شما باقی نمی گذارد. در صورت بروز هر گونه مشکل در کارایی دوربین مداربسته و دستگاه هایلوک، با مراجعه حضوری به شرکت گارانتی مربوطه، مشکل به وجود آمده برای شما، به سادگی برطرف خواهد شد. ضمانت پس از فروش، یکی از چندین امکانات فروشگاه ایران هایلوک است که می توانید از آن بهره ببرید. برای آگاهی از دیگر امکانات موجود، فقط کافی است یک بار، خرید از فروشگاه ما را تجربه کنید. همین حالا فروشگاه آنلاین ایران هایلوک، نمایندگی هایلوک آماده خدمات رسانی به شما مشتری گرامی است.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *