جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

آپارتمان‌های ۳ میلیاردی تهران +جدول

چهارشنبه ۱ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب: 803906
در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۳ میلیاردی تهران خواهیم‌ پرداخت.
آپارتمان‌های ۳ میلیاردی تهران +جدول
به گزارش جهان نيوز، اگر به دنبال واحدهای ۳ میلیاردی تهران برای سرمایه‌گذاری یا خرید می‌گردید، تا پایان این گزارش با ما‌ همراه باشید. در این گزارش تعدادی از خانه های ۳ میلیاردی تهران را مورد بررسی قرار داده‌ایم تا شما را در خرید ملک و سرمایه‌گذاری یاری کنیم.

اگر با سرمایه‌ای معادل ۳ میلیارد تومان قصد سرمایه‌گذاری در تهران را دارید، می‌توانید واحدی ۶۳ متری در محله نیروهوایی درحالی که ۵ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خوابه باشد را خریداری کنید.

بودجه لازم برای خرید واحدی ۱۸ ساله در تهرانپارس‌غربی با متراژ ۷۱ متر و ۲ اتاق خواب، مبلغی معادل ۳ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان است.
 
در روزهای اخیر واحد آپارتمانی ۲۳ ساله در صادقیه با متراژ ۷۱ متر و ۲ اتاق خواب، به مبلغی معادل ۲ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان به فروش رسیده‌ است.
 
آپارتمانی ۶۵ متری در پونک که ۱۶ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خوابه باشد در روزهای گذشته معادل ۳ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

آپارتمانی ۶۱ متری در تهران‌نو که ۹ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خوابه باشد، ۲ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان قیمت دارد.

برای خرید واحدی ۱۲ ساله در سلسبیل با متراژ ۸۴ متر و ۲ اتاق خواب، مبلغی معادل ۳ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان باید پرداخت کنید‌.

آپارتمانی ۷۰ متری در ستارخان درحالی که ۲۰ سال از ساخت آن می‌گذرد و ۲ خوابه است، ارزشی معادل ۳ میلیارد و ۴۰ میلیون تومان دارد.

برای خرید واحدی نوساز در پیروزی با متراژ ۸۵ متر و ۲ اتاق خواب، به بودجه‌ای‌ معادل ۳ میلیارد تومان احتیاج دارید.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

مرجع : اقتصاد آنلاین
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
.چرا به التهاب مسکن با قیمتهای غیر واقعی اقدام می کنید بازار مسکن به خودی خود ملتهب است.