جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

پوشش ۹۰ درصدی خدمات درمانی ناباروری

چهارشنبه ۱ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب: 803874
سه و نیم میلیون فردِ نابارور در کشور داریم و این افراد چنانچه از خدمات درمانی خوبی بهره مند شوند ، می توانند صاحب فرزند شوند.
پوشش ۹۰ درصدی خدمات درمانی ناباروری
به گزارش جهان نيوز به نقل از پایگاه خبری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بهرام عین اللهی، در حاشیه برگزاری اجلاس معاونین دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، در خصوص اقدامات حمایتی وزارت بهداشت در زمینه درمان ناباروری، گفت: یکی از اولویت های اصلی وزارت بهداشت، بحث جوانی جمعیت است. سه و نیم میلیون فردِ نابارور در کشور داریم و این افراد چنانچه از خدمات درمانی خوبی بهره مند شوند ، می توانند صاحب فرزند شوند.

وی افزود: با توجه به اهمیت این اولویت، به بیمه ها تاکید شد که هزینه افرادی که نابارور هستند را پرداخت کنند و باید این مژده را به ملت عزیز بدهیم که ۹۰ درصد خدماتی که برای افراد نابارور انجام می شود، تحت پوشش بیمه قرار می گیرد و این موضوع را به تمام مراکز مربوط اعلام کردیم تا افراد نابارور را با احترام پذیرش کنند.

گسترش مراکز ناباروری در استان‌ها
عین اللهی گفت: از طرفی مراکز ناباروری در استان های مختلف گسترش پیدا کرده است و امیدواریم با این اقدام خدمات پایداری برای درمان ناباروری ارائه شود.

وی در خصوص وضعیت کنونی کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی بیان کرد: این همه گیری هنوز در جهان خاموش نشده است و ممکن است با جابجایی ها و مسافرت هایی که صورت می ‌گیرد، سویه های جدیدی پیدا شود، بنابراین باید همچنان بر رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرده و مراقب باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *