کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تعمیرگاه مجاز و مرکزی لوازم خانگی در تهران

1 تير 1401 ساعت 9:50

گلدن سرویس ایران به عنوان یکی از بزرگترین مراکز تعمیر و عیب یابی در کشور با داشتن برترین تعمیرکاران کشور و استفاده از قطعات اورجینال خدمات تعمیر لوازم خانگی را انجام می‌دهد. این مرکز با بیش از 30 سال تجربه خدمات رسانی، به یکی از مراکز تعمیر مورد اعتماد افراد تبدیل شده است.


گلدن سرویس ایران به عنوان یکی از بزرگترین مراکز تعمیر و عیب یابی در کشور با داشتن برترین تعمیرکاران کشور و استفاده از قطعات اورجینال خدمات تعمیر لوازم خانگی را انجام می‌دهد. این مرکز با بیش از 30 سال تجربه خدمات رسانی، به یکی از مراکز تعمیر مورد اعتماد افراد تبدیل شده است.

هرگونه خدماتی که در این مرکز ارائه می‌شود با گارانتی 6 ماهه همراه است و در صورت خراب شدن قطعه تعمیر شده به صورت کاملا رایگان تعمیر می‌گردد. علاوه بر آن کلیه خدمات تعمیر لوازم خانگی در محل مشتریان انجام خواهد شد.
 


تعمیرات انواع لوازم خانگی
مرکز تعمیرات گلدن سرویس ایران با استفاده از قطعات و به روز ترین تجهیزات، انواع لوازم خانگی اعم از بزرگ و کوچک را در سریع ترین زمان تعمیر می‌کند. از جمله لوازم خانگی که در این مرکز تعمیر می‌گردد میتوان به موارد زیر اشاره کرد: تعمیرات انواع یخچال
با توجه به اینکه امروزه و با پیشرفت تکنولوژی یخچال های فریزر و ساید نیز پیشرفت های چشمگیری داشته اند، تعمیرات و عیب یابی آن‌ها نیز پیشرفته تر شده و نیازمند نیروهای توانمند و متخصص است. در همین راستا تعمیرگاه مرکزی اقدام به راه اندازی بخش مختص به تعمیرات یخچال نموده و تکنسین های مخصوص این بخش را دارد.
از قطعات اصلی داخلی یخچال میتوان موارد زیر را نام برد: در صورت خراب شدن تمامی قطعات و بخش های ذکر شده، قطعات اورجینال و اصل جایگزین خواهند شد. تعمیر یخچال ال جی، سامسونگ، جنرال الکتریک، بوش و .... با بهترین کیفیت انجام خواهد شد.
تعمیرات ماشین لباسشویی
اجزای مختلف ماشین های لباسشویی ممکن است ایراداتی پیدا کرده و یا افراد با ارورهایی در صفحه نمایش دستگاه رو به رو شوند. هر یک از این ارورها بیانگر ایرادی در بخشی از لباسشویی است. برای رفع مشکل بسیاری از این ایرادات نیازمند حضور تکنسین و برطرف کردن ایراد دستگاه است.
از اجزای ماشین لباسشویی میتوان موارد زیر را نام برد: تمامی مدل‌های ماشین لباسشویی با بهترین کیفیت خدمات، تعمیر می‌گردد. تعمیر لباسشویی ال جی، ال جی، بوش، دوو، آاگ، کنوود، ایندوزیت، ویرپول، آریستون، میله و .... در این مرکز انجام خواهد شد.
تعمیرات انواع ماکروفر
عیب یابی و تعمیرات ماکروفر با استفاده از جدیدترین ابزارآلات و قطعات اورجینال در تعمیرگاه گلدن سرویس ایران انجام می‌شود. تعمیرات در محل مشتریان انجام شده و نگرانی نسبت به جا به جایی دستگاه نداشته باشند.
از جمله اجزای داخلی ماکروفر میتوان به موارد زیر اشاره کرد: عیب یابی انواع ماکروفر های برند ال جی، سامسونگ، بوش، نف، میله، آریستون، مولینکس، دوو و .... انجام می‌شود.
تعمیرات ماشین ظرفشویی
خرابی ماشین ظرفشویی نیز برای بسیاری از افراد دردسرساز بوده و ترجیح آن‌ها تعمیر در محل است. چرا که این امر در زمان و هزینه آن‌ها صرفه جویی کرده و از مشکلات جا به جایی نیز رهایی می‌یابند. از اجزای داخلی مهم ماشین های ظرفشویی میتوان به موارد زیر اشاره کرد: تعمیر ظرفشویی بوش، سامسونگ، ال جی، مجیک، ایندوزیت، بوش، میله، آریستون، زیمنس و .... با بهترین تجهیزات و تکنسین های برتر کشور انجام می‌شود.
 
تعمیرات جاروبرقی
جاروبرقی ها به نسبت موارد بالا از پیچیدگی کمتری جهت تعمیرات برخوردارند. تعمیرگاه مجاز جاروبرقی، با در اختیار داشتن بهترین کارشناسان این حوزه، در سریع ترین زمان جاروبرقی شما را تعمیر خواهد کرد.
از اجزای جاروبرقی میتوان موارد زیر را نام برد: از مهمترین برندهای جاروبرقی که در مرکز تعمیر میگردد میتوان به جاروبرقی ال جی، سامسونگ، بوش، دلونگی، میله، تفال، عرشیا و ... اشاره کرد.
تعمیرات جاروشارژی
جاروشارژی ها دستگاه هایی هستند که استفاده از آن‌ها روز به روز بیشتر می‌شود. مرکز عیب یابی با در اختیار داشتن نیروی متخصص در تعمیرات انواع جاروشارژی ها خدمات ارزنده ای را با تعرفه های مناسب و براساس نرخنامه اتحادیه به مشتریان ارائه می‌کند.
از اجزای جاروشارژی میتوان موارد زیر را اسم برد: انواع مدل های جاروشارژی مثل بوش، شیائومی، بلک اند دکر، تفال، آاگ، مجیک و ... در مرکز تعمیر می‌گردد.
تعمیرات اتو و اتوپرس
اتو های بخار، معمولی و اتوپرس در انواع مختلف توسط تعمیرگاه گلدن سرویس ایران تعمیر می‌گردد. تعمیرات در محل نیز توسط تکنسین باتجربه انجام خواهد شد. از جمله اجزای داخلی اتو میتوان به موارد زیر اشاره کرد: انواع اتو های فیلیپس، تفال، دلونگی، بوش و ... تعمیر و عیب یابی می‌گردد.
تعمیر و عیب یابی غذاساز
امروزه استفاده از غذاساز در خانه پیشرفت چشم گیری داشته و بسیاری به استفاده از این دستگاه روی آورده اند. در صورتی که غذاساز شما نیز خراب شده است، کافیست با مرکز تماس گرفته و دستگاه خود را در سریع ترین زمان تعمیر نمایید.
تعمیرات زودپز و بخارپز
انواع زودپز و بخارپزهای برندهای معروف بازار با بالاترین کیفیت تعمیر و عیب یابی می‌گردد.
خدمات تعمیرگاه مجاز و مرکزی
شرکت گلدن سرویس ایران در سال 1379 و با هدف نمایندگی و تعمیرات لوازم خانگی تأسیس شد. در پی فعالیت مستمر و با اتکا به علم الکترونیک روز جهانی این شرکت موفق به کسب نمایندگی رسمی تعمیرات لوازم خانگی در کشور شد.
ارائه خدمات پس از فروش مطمئن با اتکا به تیم باتجربه مرکز خدمات گلدن سرویس ایران و در اختیار داشتن مراکز تعمیرات و نمایندگی در سراسر تهران و کرج، توانسته یکی از بهترین و نمونه ترین مراکز تعمیر و نمایندگی در سالهای متوالی شود.
از خدمات منحصر به فرد این مرکز میتوان به موارد زیر اشاره کرد: تعمیرات در محل و منزل
دردسرهای جا به جایی و حمل و نقل لوازم خانگی تا تعمیرگاه همواره دردسرساز است. امکان آسیب حین حمل، تلف شدن زمان، هزینه های جا به جایی و ... از دردسرهای خرابی لوازم خانگی است. خوشبختانه مرکز تعمیرات لوازم خانگی خدمات تعمیر در محل را با بهترین کیفیت انجام می‌دهد.
پس از ثبت درخواست مشتریان، تعمیرکار در کمتر از 1 ساعت در محل حاضر شده و وظیفه تعمیرات را انجام خواهد داد.
ضمانت نامه 180 روزه پس از تعمیرات
خدمات تعمیرگاه با 180 روز گارانتی همراه است. ضمانت نامه را تعمیرکار در انتها تقدیم شما خواهد کرد. در طول این مدت هرگونه عیب و ایرادی در دستگاه و در ناحیه تعمیر شده به صورت رایگان تعمیر می‌گردد.
استفاده از بهترین قطعات
تمامی قطعات استفاده شده کاملا درجه 1 بوده و مورد تایید کمپانی های لوازم خانگی است. استفاده از قطعات فیک و بی کیفیت و بلند مدت هزینه های شما را چند برابر خواهد نمود.
بهترین کارشناسان
تعمیرکاران هر بخش در حوزه خود آموزش دیده و دوره های ویژه ای را گذرانده اند. آن‌ها با تعمیرات جدیدترین مدل های لوازم خانگی آشنا بوده و تعمیرات را بسیار باکیفیت و در سریع ترین زمان انجام خواهند داد.
تعمیر لوازم خانگی یا تعویض آن‌؟
شاید برایتان سوال پیش بیایید که آیا ارزش دارد وسایل خانگی را تعمیر کرد؟ دوباره خراب شود چه؟ این ها سوال های است که قبل از تماس با تعمیرکاران ممکن است از خود بپرسید. نکته قابل توجه این است هر کدام از لوازم خانگی بین 9 تا 13 سال به طور متوسط طول عمر مفید دارند. اگر طول عمر دستگاه شما کمتر از این باشد بهتر است آن را تعمیر کنید اما در صورتی که عمر آن بیشتر از 9 تا 13 باشد بهتر است از تعمیرکاران در این زمینه مشاوره بگیرید.
همچنین نکته حائز اهمیت این است: اگر تعمیرکار مجرب باشد و از تجهیزات و قطعات با کیفیت مناسب استفاده کند قطعلا طول عمر دستگاه افزایش خواهد یافت.


کد مطلب: 803867

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/803867/تعمیرگاه-مجاز-مرکزی-لوازم-خانگی-تهران

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com