پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۶

لشکر جوجه‌ها به دنبال غذا در بیابان!

چهارشنبه ۱ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۳۷
کد مطلب: 803855
آن طور که کاربران فضای مجازی نوشته‌اند مرغداران به علت نبود خوراک دام و طیور، جوجه‌ها را در بیابان رها کرده‌اند.
لشکر جوجه‌ها به دنبال غذا در بیابان!
به گزارش جهان نيوز، خراسان نوشت: پس از فیلم‌های تلخ زنده به گور کردن جوجه‌ها، از دیروز ویدئوی دیگری خبرساز شده که هزاران جوجه در بیابان رها شده‌اند و به دنبال غذا می‌گردند!

آن طور که کاربران فضای مجازی نوشته‌اند مرغداران به علت نبود خوراک دام و طیور، جوجه‌ها را در بیابان رها کرده‌اند و برخی سایت‌ها نوشته‌اند که این فیلم مربوط به دوشنبه 30 خرداد است و وقتی مرغدار فقط با حمایت دولت روی پای خود می‌ایستد با کوچک‌ترین مشکلات مجبور می‌شود که هزاران جوجه بی گناه را با روش‌هایی از بین ببرد تا هزینه اضافی نپردازد. جالب این جاست که روز گذشته هم روزنامه شرق در گزارشی عجیب از مهاجرت مرغداران ایرانی به عراق و سرمایه گذاری در این کشور نوشته است. 


*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
کاش مجانی بین مردم پخش میکردند...!!
Iran, Islamic Republic of
مرغداران عزیز فقط کمک دولت را برای نفع خودشان میخواهند و حاضر می‌شوند این همه موجود زنده را از بین ببرند تا کمی دست به جیب شوند ولی وقتی دولت برای رفته مردم قیمت مرغ را پایین نگه میدارد بازار سیاه درست میکنند
Iran, Islamic Republic of
.......
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
من سال ها است که این جماعت را می شناسم.بعضی از این ها رحم و شفقت به حیوان ندارند.اصلا یک بار هم برای رضای خدا ضرر کن!!!! یا سود نبر و حیوان را در بیابان نینداز.آخر رحم و شفقت داری یا فقط پول را جلوی چشم خود می بینی!!!!
مگر مرض و غرض از این کار داری ....
می دانم که غرضی در کار است!!!!
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
خوراك قرقي جغد ها و موش ها و سگها و .. مي شوند .
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
در همه صنوف مافيا و افراد زالوصفت هست....!!