کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بررسی مسائل آبی ۴ استان با حضور مخبر

31 خرداد 1401 ساعت 22:35

مسائل مربوط به مسائل آبی چهار استان خوزستان، چهارمحال بختیاری، اصفهان و یزد در جلساتی جداگانه به ریاست محمد مخبر بررسی شد.


به گزارش جهان نیوز، مسائل مربوط به مسائل آبی چهار استان خوزستان، چهارمحال بختیاری، اصفهان و یزد در جلساتی جداگانه به ریاست محمد مخبر بررسی شد.

 
در این جلسات که وزرای نیرو و جهاد کشاورزی و همچنین استانداران ۴ استان و مسئولان ذیربط حضور داشتند چگونگی اجرا و نحوه تامین مالی و اختصاص اعتبارات طرح های کوتاه مدت تعدیل مشکلات آبی این استان ها مورد بحث، بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.
 
در این جلسات تکمیل طرح های آبرسانی تامین آب شرب و احداث ۱۶۵ هزار متر مکعب مخزن در جهت پایداری ذخیره تامین آب شرب استان یزد مورد بررسی قرار گرفت‌.
 
همچنین در راستای افزایش ظرفیت طرح انتقال آب نمک زدایی شده از خلیج فارس به فلات مرکزی مقرر شد، فاز دوم این طرح در ماه های آینده با سرمایه گذاری بخش خصوصی به بهره برداری برسد.
 
در این جلسه گزارشی از تامین آب کشاورزی استان اصفهان در سال زراعی و افزایش ظرفیت تامین و انتقال آب شرب این استان در راستای تامین مطمئن و پایدار آب شرب مراکز جمعیتی شهری و روستایی ارایه شد.


کد مطلب: 803839

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/803839/بررسی-مسائل-آبی-۴-استان-حضور-مخبر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com