کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرود اضطراری پرواز جده-مشهد

31 خرداد 1401 ساعت 14:59

مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر با اشاره به نشست اضطراری هواپیما جده در فرودگاه بوشهر گفت: این هواپیما قرار است زائران خانه خدا را از مشهد به جده منتقل کند که بخاطر نقص فنی در این فرودگاه به زمین نشست.


به گزارش جهان نیوز به نقل از تسنیم، کمال دهقان منشادی با اشاره به فرود اضطراری هواپیما در فرودگاه بین‌المللی بوشهر اظهار داشت: پرواز ۱۸۳۵ جده - مشهد قرار بود ساعت ۱۴ امروز در فرودگاه مشهد برای انتقال زائران خانه به زمین بنشیند که به سبب نقص فنی ساعت ۱۲:۴۵ دقیقه در فرودگاه بوشهر به زمین نشست.

وی با بیان اینکه این هواپیما خالی از مسافر است گفت: کارشناسان در حال رفع نقص فنی این هواپیما هستند که به محض حل مشکل به مشهد پرواز می‌کند.

مسئول روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان بوشهر با بیان اینکه نخستین گروه زائران بیت الله الحرام از فرودگاه بوشهر عصر امروز اعزام می‌شوند گفت: طبق برنامه‌ریزی قرار بود پرواز شماره ۱۸۳۲ هواپیمایی ایران‌ایر ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه امروز ۲۳۶ زائر را فرودگاه بوشهر به جده منتقل کند که اکنون این پرواز با تاخیر ۲ ساعته ۱۸:۳۰ دقیقه انجام می‌شود.

وی بیان کرد: زائران استان بوشهر با ۲ پرواز به سرزمین وحی اعزام می‌شوند که دومین پرواز ساعت ۱:۴۵ بامداد چهارشنبه اول تیر انجام خواهد شد و ۲۵۷ زائر با این پرواز عازم خواهند شد.


کد مطلب: 803814

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/803814/فرود-اضطراری-پرواز-جده-مشهد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com