جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

خرید انواع روغن هیدرولیک، روغن اکسترا توربو دیزل ۵۰-۴۰ و انواع گریس نسوز

سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۰
کد مطلب: 803809
برای اطلاع از قیمت انواع روغن هیدرولیک، گریس نسوز و روغن بهران اکسترا توربو دیزل با ما در تماس باشید.
روغن هیدرولیک یا سیال هیدرولیک از روغن های مهم در ماشین آلات هیدرولیکی است که وظیفه آن روان کنندگی در قسمت فرمان خودرو و انتقال قدرت است.

از تجهیزات که در آن ها از روغن هیدرولیک استفاده می کنند می توان به بیل های مکانیکی، ترمز های هیدرولیکی، سیستم فرمان، سیستم انتقال قدر خودرو اشاره کرد
 

خرید روغن هیدرولیک
یکی از روغن های بسیار مهم و کاربردی در خودروها، روغن هیدرولیک است به همین دلیل خرید روغن هیدرولیک امروزه بسیار افزایش پیدا کرده است.

شاید این طور به نظر برسد که روغن های هیدرولیک فقط برای سادگی چرخش فرمان خودرو استفاده می شود ولی در صنایع از این روغن استفاده های بیشتری می‌شود. 

از مهمترین وظایف این روغن انتقال توان است.از این روغن در مکان هایی که میزان خوردگی قطعات بالا است و هدف انتقال توان‌های انرژی است، استفاده می‌شود.

این روغن ها از نظر کیفیت دارای سه سطح کیفی HL، HLP و HVLP با درجات مقاومت مختلف است.

در مورد تعویض روغن، باید این نکته رادر نظر داشته باشید که هیچ گاه دو روغن را نباید باهم ترکیب کرد. چون دوروغن ترکیبها و خواص فیزیکی مانند گراویتی متفاوتی دارندو نباید آن ها را باهم ترکیب نمود.

از نکاتی که باید در نظر داشت که این روغن ها نسبت به آلودگی که به آن ها وارد می شود، حساسیت زیادی دارند. در اثر آلودگی ساختار شیمیایی و فیزیکی آن ها تغییر می کند و این موضوع روی عملکرد روغن تاثیر می گذارد.

خرید روغن بهران اکسترا توربو دیزل 50-40
بهران اکسترا توربو دیزل روغن موتور دیزلی نیمه سینتتیک بسیار مرغوب است که برای روانکاری كليه اتوبوس‌ها و كاميون‌هاي مدل 2004 به بعد که مجهز به سیستم کنترل آلودگی (EGR) هستند و تحت شرايط سخت كار‌ مي‌كنند پیشنهاد می‌­شود.

خرید روغن بهران اکسترا توربو دیزل 50-40 مزیت های فراوانی از قبیل مقاومت عالی در برابر اکسیداسیون در شرایط دمایی بالا، قدرت بالا در کنترل دوده و ذرات ناشی از احتراق ، محافظت از قطعات موتور در برابر سایش ، فراريت مطلوب و در‌نتيجه كاهش كم كردن روغن و ... برای شما مشتریان عزیز دارد.

از تماس این محصول با پوست اجتناب کنید. بعد از تماس با پوست، فوراً دستتان را با آب و صابون شستشو دهید.



ویژگی‌های گریس نسوز
گریس نسوز ماده‌ای جامد از ترکیب یک نوع غلظت دهنده با روغن است که از افزودنی‌هایی جهت بالابردن خاصیت این نوع گریس‌ها استفاده می‌شود و در دمای طبیعی، این گریس ها به شکل نیمه جامد و جامد هستند.

مهم ترین ویژگی گریس نسوز که می توان به آن اشاره نمود، گرانروی روغن پایه در آن است که استفاده از آن به این دلیل که روانکار میان اجزاء غلتکی و گردشی باقی بماند و همچنین در حداکثر دمای کاری بلبرینگ از مماس شدن مستقیم آنها جلوگیری نماید، صورت می‌گیرد.

به طور کلی، گریس در مقایسه با روانکار های دیگر، کمتر مورد استفاده قرار می ‌گیرد. اما ارزش فوق ‌العاده ‌ای دارد، به طوری که هیچ موادی نمی ‌تواند جایگزین آن شود.

بهره گیری از این ماده، جهت آب بندی قطعات و کاسه نمدها با هزینه کم، به بهترین نحو انجام می گیرد. ولی اگر آب بندی با روغن صورت پذیرد، به علت ایجاد اصطکاک بیشتر، نیاز به انرژی بالاتری خواهد داشت.

از آنجایی که این ماده با ارزش به عنوان یک لایه نرم در بین قطعات استفاده می‌شود، لذا سر و صدا را کاهش می دهد و باعث روان‌تر کار کردن دستگاه‌های مختلف از جمله چرخ دنده های بزرگ می‌گردد.

معمولا گریس ‌ها در هر دمایی مورد استفاده قرار می گیرند. اما کارایی روغن‌ها در یک دمای مشخصی صورت می‌پذیرد.

گریس یک عایق بسیار خوب در مقابل ورود گرد و غبار به ماشین ‌آلات و خروج مواد دیگر از آن است.



درباره ی فیدار اویل :
فیدار اویل تولید کننده و فروشنده‌ی انواع روغن های صنعتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب است که توانسته است امروزه رضایت بسیاری از مشتریان خود را به دست بیاورد.

شما نیز می‌توانید از محصولات این شرکت استفاده کنید و از مشتریان با ارزش ما شوید.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *