جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

معرفی هتل بام سبز رامسر، هتلی در قلب جنگل با چشم انداز دریا!

سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۱
کد مطلب: 803749
معرفی هتل بام سبز رامسر، هتلی در قلب جنگل با چشم انداز دریا!
هتل بام سبز رامسر یک هتل رویایی و منحصر به فرد است که در قلب جنگل های شمال ایران قرار گرفته است. این هتل در ارتفاع 700 متری از دریا ساخته شده و چشم اندازی رو به سواحل رامسر به شما می دهد. سوئیت های VIP و کلبه های جنگلی از جمله واحدهای اقامتی هتل می باشند که همگی در میان درختان سبز بلند قرار گرفته اند. برای رزرو هتل بام سبز رامسر می توانید از بهترین مرجع تخصصی رزرو هتل و اقامتگاه یعنی سامانه سفربازی استفاده کنید.
نکته جالب و متفاوت درباره این هتل، مسیر رفت و آمد مسافران می باشد. افراد باید با استفاده از تله کابین رامسر خود را به هتل برسانند یا از آن به سمت شهر برگردند. در نتیجه، اگر به دنبال اقامت در یک هتل دنج و آرام در طبیعت هستید که اقامت در آن بتواند حس هیجان را نیز در شما به جریان درآورد، هتل بام سبز رامسر یک گزینه ایده آل برای شماست.

اقامت رویایی در دل جنگل های سبز شمال ایران

تصور کنید در یک کلبه دنج و زیبا در وسط جنگل قرار دارید. در حالی که در هوای پاک نفس می کشید، به موج های دریا که از دور دیده می شوند نگاه می کنید و غرق لذت می شوید. این تنها توصیف لحظه ای از اقامت شما در هتل بام سبز رامسر است. این هتل یک اقامت رویایی برایتان به ارمغان می آورد که یک تجربه کم نظیر در ایران محسوب می شود. از سوی دیگر، با اقامت در هتل بام رامسر، شما به امکانات و خدمات رفاهی گسترده واقع در مجتمع شهر سبز دسترسی دارید که تمام انتظاراتتان را برآورده می کند. رزرو هتل بام سبز رامسر به صورت آنلاین امکان پذیر است و تجربه دلپذیری برایتان رقم می زند.

واحدهای اقامتی هتل بام سبز رامسر

واحدهای اقامتی هتل بام سبز رامسر شامل کلبه های جنگلی و سوئیت های VIP می شود. این واحدها از تنوع بسیار بالایی برخوردارند و تمامی سلیقه ها را پوشش می دهند. سوئیت های تایتانیک، مگنولیا، ماه عسل، نرگس (ساعت چینی)، یاس، رز، کوهستان و کاملیا جزو سوئیت های VIP هتل بام سبز هستند. کلبه های جنگلی این هتل نیز در ظرفیت های دو نفره، چهار نفره و شش نفره قابل رزرو می باشند. هرکدام از این واحدها امکانات، دکوراسیون، چیدمان و چشم انداز منحصر به فرد خود را دارند. بنابراین پیشنهاد می کنیم قبل از رزرو، به مقایسه و بررسی آن ها بپردازید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.
 

رفت و آمد متفاوت با تله کابین

یکی از متفاوت ترین و جالب ترین ویژگی های هتل بام سبز رامسر، راه رفت و آمد آن می باشد. شما برای رسیدن به هتل و یا برگشتن از آن، باید از تله کابین رامسر استفاده کنید. از آنجا که هتل در ارتفاع 700 متری قله ایل میلی قرار گرفته، این راه ارتباطی برایش در نظر گرفته شده است. ممکن است برایتان سوال پیش بیاید که هزینه های تله کابین به چه صورت پرداخت می شود. توجه داشته باشید که در طول اقامت در این هتل، هزینه های رفت و آمد با تله کابین برای شما رایگان بوده و تنها مبلغ تهیه بلیت برای یک بار رفت و آمد در صورت حساب نهایی شما لحاظ می شود. به یاد داشته باشید که برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل، لازم است ساعات کاری تله کابین رامسر را بدانید و در این ساعات رفت و آمد کنید.

امکانات هتل بام سبز رامسر

هتل بام سبز امکانات ویژه ای برای مهمانان خود تدارک دیده است. باشگاه بیلیارد و سالن ماساژ ارکیده در این مجموعه فعالیت دارند که لحظاتی سرشار از انرژی و نشاط به مسافران هدیه می دهند. کافی شاپ و رستوران بین المللی ایل میلی نیز در هتل قرار داشته و انواع نوشیدنی ها و غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی را برای همگان تهیه می کنند. خوب است بدانید با توجه به قرارگیری هتل در مجتمع شهرسبز رامسر، با اقامت در این هتل خدمات رفاهی گسترده ای در دسترس شما قرار می گیرند که می توانید با پرداخت مبلغ مشخص از آن ها استفاده کنید.

خدمات رفاهی مجتمع شهر سبز رامسر

مجتمع رفاهی شهر سبز رامسر که هتل بام در آن قرار گرفته، دارای امکانات و خدمات منحصر به فردی می باشد. کلوپ دریایی این مجموعه شامل جت اسکی، پاراسلینگ، قایق تندرو، شاتل دریایی و اسکی روی آب می شود که هیجان دلپذیری به شما می دهند. کارتینگ، موتور چهار چرخ ATV، کشتی تفریحی، پارک جنگلی و زیپ لاین از دیگر بخش های این مجتمع تفریحی هستند. یک شهربازی کامل، مجهز و پیشرفته نیز در این مجتمع قرار گرفته که دارای بهترین امکانات نظیر انواع وسایل به روز بازی و تفریحی، باشگاه پینت بال آرتمیس، قلعه وحشت، سینما شش بعدی و... می باشد.

 

رستوران ها و کافی شاپ های هتل بام سبز

رستوران ها و کافی شاپ های باکیفیتی در هتل بام سبز و مجتمع تفریحی شهرسبز قرار گرفته اند که لذت صرف غذاهای خوش طعم ایرانی و فرنگی را به شما می دهند.

رستوران های ایل میلی، پلازا، تله بام و فست فود تعطیلات به علاوه کافی شاپ های ایل میلی، سرزمین رویاها، لاویتا، راکارت و باراکا در این مجموعه به مهمانان هتل و سایر افراد خدمت رسانی می کنند. لازم به ذکر است که رستوران و کافی شاپ بین المللی ایل میلی در هتل بام سبز قرار گرفته اما سایر مکان های گفته شده در مجتمع شهرسبز ساخته شده اند و فاصله کمی تا هتل دارند.

جاذبه های گردشگری و دیدنی رامسر

رامسر شهری سرسبز است که بین دریا و جنگل قرار گرفته و هر گوشه و کنار آن زیبایی منحصر به فرد خود را دارد. تله کابین رامسر، پارک آبی رامسر، کاخ مرمر، جنگل دالخانی، روستای جواهرده، روستای جنت رودبار، آبشار سیاسرت، دریاچه قو، سد میجران، آبشار ایج یا ده قلو، غار یاغی لوکا، آبشار ازارک، بوستان جنگلی صفارود و... از جمله مناطق گردشگری رامسر به شمار می آیند. با سفر به این شهر دوست داشتنی، طبیعتی بکر و زیبا پیش رویتان قرار می گیرد که روحتان در آن تازه می شود.

در هوای تازه و پاک این شهر تنفس کنید و سرشار از آرامش شوید. با سفر به رامسر، برای چند روز از استرس ها و روزمرگی های زندگی خود رها می شوید و با نهایت سرزندگی از سفر باز می گردید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *