کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سردار تنگسیری:

هیچ اقدام خباثت‌‌آمیزی بی‌جواب نمی‌ماند/ پاسخ دزدی یک نفتکش را با توقیف دو نفتکش می‌دهیم

30 خرداد 1401 ساعت 21:25

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه جمهوری اسلامی خباثت‌های دشمنان را بی‌پاسخ نمی‌گذارد، گفت: نیروهای ما با شجاعت تمام به پشتوانه ملت ایران سینه به سینه با دشمن مواجه می‌شوند و عجز دشمن در عملیات‌های ما مشهود است.


به گزارش جهان نیوز، سردار علیرضا تنگسیری عصر امروز در آیین تجلیل از ۷۵ شهید مدافع حرم جامعه عشایری کشور، گفت: یاری اسلام و ولایت فقیه فصل مشترک وصیت‌نامه شهداست و تا زمانی که در این مسیر قدم برداریم، هیچ دشمنی جرأت دست‌درازی به این کشور را ندارد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تأکید کرد: اگر همه در کنار هم، در راه اسلام و گوش به فرمان رهبر انقلاب باشیم وعده خدا محقق می‌شود و کمر دشمنان را خواهیم شکست.

وی تصریح کرد: دشمن به دشمنی خود ادامه می‌دهد و هرگز قرار نیست برای ما راهی باز کند، بدانید که باید روی پای خودمان بایستیم.

تنگسیری با تشریح تعدادی از مهمترین عملیات‌های نیروی دریایی اظهار داشت: در تک تک لحظه‌های عملیات غیر از خدا ندیدیم و حضور ارواح پاک شهدا احساس می‌شد.

عجز دشمن در عملیات‌ها مشهود است
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: نیروهای ما با شجاعت تمام به پشتوانه ملت ایران سینه به سینه با دشمن مواجه می‌شوند و عجز دشمن در عملیات‌های ما مشهود است.

وی خاطرنشان کرد: ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان(عج) برای امنیت ایران اسلامی جان فدا می‌کنند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با بیان اینکه جمهوری اسلامی امروز امید کشورهای آزادی‌خواه جهان است، افزود: رسانه‌های دشمن می‌خواهند مانع شنیدن این صدا شوند.

تنگسیری اضافه کرد: شنیدن نوای سلام فرمانده از اقصی‌نقاط جهان و بازخوانی این سرود به زبان‌های مختلف گواه این ادعاست.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی خباثت‌های دشمنان را بی‌پاسخ نمی‌گذارد، یک نفتکش ما را می‌برند ۲ نفتکش می‌گیریم تا یونانی‌ها و دیگران بدانند حق بی‌احترامی به ایران را ندارند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه شهدا حماسه‌ای آفریده‌اند که عزت را برای ملت ایران به ارمغان آورده است، افزود: ارواح پاک شهدا حافظ انقلاب است و عزت آنان در دل دشمن رعب انداخته است.

تنگسیری به شجاعت و دلاوری عشایر در بزنگاه‌ها اشاره کرد و یادآور شد: عشایر زمانی که آبادان محاصره بود همه امکانات خود را در اختیار رزمندگان گذاشتند، با اسلحه و لباس خود در میدان نبرد حاضر شدند و شجاعانه با دست خالی جنگیدند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در پایان گفت: در مقابل مردم غیور ایران و خانواده‌های معظم شهدا همانند یک سرباز دست به سینه هستم، ما همه سربازیم و به خون شهدا افتخار می‌کنیم.


کد مطلب: 803714

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/803714/هیچ-اقدام-خباثت-آمیزی-بی-جواب-نمی-ماند-پاسخ-دزدی-یک-نفتکش-توقیف-دو-می-دهیم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com