کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آزمون سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان شد

30 خرداد 1401 ساعت 15:31

مریم آزمون به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال بانوان انتخاب شد.


به گزارش جهان نیوز به نقل از فدراسیون فوتبال، مریم آزمون به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد و بلافاصله بعد از انتخابش فهرست تیم ملی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی کافا (آسیایی میانه) را اعلام کرد.

بر این اساس اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان برای حضور در مسابقات کافا از ۶ تا ۱۴ تیر در مرکز ملی فوتبال آغاز می‌شود و تیم ملی در روز پایانی اردو به مسابقات کافا به میزبانی تاجیکستان اعزام می‌شود. سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ۳۱ بازیکن را به نخستین اردوی آماده سازی تیم ملی فراخواند.

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی:
افسانه چتر نور، شبنم بهشت، عارفه سیدکاظمی، ملیکا متولی، فاطمه امینه برازجانی، رقیه جلال نسب، زینب عباسپور، حدیث بساط شیر، هستی فروزنده، زهرا علیزاده و فاطمه ستوده از کرمان، رژین تمریان و فاطمه یوسفی از ایلام، زهره کودایی، سارا ظهرابی نیا، هاجر دباغی، فاطمه عادلی، مینا نافعی، ثنا صادقی، مرضیه نیکخواه، شقایق روزبهان، فاطمه پسندیده و فاطمه اردستانی از اصفهان، غزاله بنی طالبی، فاطمه شبان، و فاطمه مخدومی از کردستان، هادیه کر از گیلان، زهرا معصومی، مریم محمدی و محدثه زلفی از البرز، فاطمه قاسمی از فارس و مطهره دانش آموز از خراسان رضوی.

از ۳۱ بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی، ۲۳ بازیکن به مسابقات کافا اعزام خواهند شد و بازیکنان باشگاه خاتون بم
براساس توافق کادر فنی تیم ملی و فدراسیون فوتبال با این باشگاه برای حضور در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، تیم ملی فوتبال بانوان را در اردوی پیش روی و مسابقات کافا همراهی نمی‌کنند.


کد مطلب: 803697

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/803697/آزمون-سرمربی-تیم-ملی-فوتبال-بانوان

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com