کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آپارتمان‌های ارزان قیمت جنوب تهران چند؟

اقتصاد آنلاین , 30 خرداد 1401 ساعت 10:18

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ارزان قیمت جنوب تهران خواهیم‌ پرداخت.


به گزارش جهان نیوز، به دلیل اینکه قیمت مسکن اخیرا جهش زیادی را تجربه کرده است، اکثر متقاضیان مسکن به دنبال خرید خانه‌هایی با قیمت‌های مناسب‌ که با بودجه محدود خود جور باشد، می‌گردند. در ادامه به بررسی قیمت واحد ها در مناطق مختلف جنوب تهران خواهیم پرداخت.

 
برای خرید واحد آپارتمانی در منیریه با متراژ ۴۱ متر و ۱ اتاق خواب، درحالی که ۱۹ سال از ساخت آن گذشته باشد به سرمایه‌ای معادل ۱ میلیارد و ۳۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

همچنین واحد آپارتمانی در نازی‌آباد که ۳۰ متری باشد و ۲۱ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ اتاق خواب داشته باشد، ارزشی معادل ۸۵۰ میلیون تومان دارد.
 
بودجه لازم برای خرید واحد آپارتمانی ۵۴ متری در شوش که ۹ سال از ساخت آن گذشته باشد و تک خوابه باشد، مبلغی بالغ‌بر ۹۴۰ میلیون تومان است. همینطور اگر بخواهید واحدی ۴۷ متری در همین محله خریداری کنید درحالی که ۱۳ ساله باشد و ۱ خواب داشته باشد، به بودجه‌ای معادل ۹۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.
 
 
اگر قصد سرمایه‌گذاری در محله مولوی را داشته باشید، با سرمایه‌ای معادل ۸۴۰ میلیون تومان می‌توانید واحدی ۴۹ متری که ۱۱ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ اتاق خواب داشته باشد را خریداری کنید. همچنین با بودجه ۸۲۰ میلیون تومان می‌توانید واحدی ۴۵ متری که ۱۷ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ اتاق خواب داشته باشد را خریداری کنید.

در روزهای گذشته آپارتمانی ۱۹ ساله در مجیدیه با متراژ ۳۷ متر و ۱ اتاق خواب، ۱ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. همچنین واحدی ۳۷ متری در همین منطقه که ۶ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ خوابه باشد، ارزشی معادل ۱ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان دارد.


توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.


کد مطلب: 803637

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/803637/آپارتمان-های-ارزان-قیمت-جنوب-تهران-چند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com