جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۲

قیمت گوشت‌ متعادل می‌شود

دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب: 803635
معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه افزایش قیمت گوشت قرمز غیرمنطقی است، گفت: با اقداماتی که مدیریت پشتیبانی امور دام کشور انجام می‌دهد قیمت گوشت قرمز در بازار متعادل می‌شود.
قیمت گوشت‌ متعادل می‌شود
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، محمد قربانی در پاسخ به اینکه چرا قیمت گوشت قرمز در بازار افزایش یافته است، اظهار داشت: افزایش زیاد قیمت گوشت قرمز غیر منطقی است و با اقداماتی که وزارت جهاد کشاورزی انجام می‌دهد قیمت ها برمی‌گردد.

معاون امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه وابستگی قیمت گوشت قرمز به ارز ۴۲۰۰ تومانی کم است، افزود: شاید انتظار افزایش ۷ تا ۱۰ درصدی قیمت گوشت می‌رفت اما جهش قیمت در بازار غیر منطقی است.

وی اضافه کرد:‌ از ابتدا هم تصور می‌شد با اجرای حذف یارانه‌ها،‌ شوک اندکی به غیر از چهار قلم کالا در بازار برای سایر کالاها وجود داشته باشد اما این افزایش مقطعی و کوتاه مدت خواهد بود.

معاون امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: با اقداماتی که مدیریت پشتیبانی امور دام کشور برای تامین نهاده و خرید تولیدات آنها انجام می‌دهد قیمت گوشت قرمز در بازار متعادل می‌شود.

 قیمت گوشت ران گوساله در بازار به کیلویی ۲۱۰ هزار تومان و ران گوسفند کیلویی ۱۹۰ هزار تومان به فروش می‌رود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
به گفته همه مسئولان افزایش قیمت همه کالاها در ایران غیر منطقی است ولی افزایش پیدا می کند
Iran, Islamic Republic of
الان فهمیدیم اصلاح قیمت یعنی افزایش قیمت .
حالا معنی متعادل کردن قیمت، چی میشه؟؟؟؟؟