جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

سریال‌های در لیست انتظار

يکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۲
کد مطلب: 803581
استان گفتن و شنیدن که همیشه کیف خودش را دارد اما این حس‌وحال در مورد داستان دیدن هم صدق می‌کند؛ اتفاقی که تلویزیون ید طولایی در ساخت و تعریف آنها دارد.
سریال‌های در لیست انتظار
به گزارش جهان نيوز به نقل از روزنامه جام جم، داستان گفتن و شنیدن که همیشه کیف خودش را دارد اما این حس‌وحال در مورد داستان دیدن هم صدق می‌کند؛ اتفاقی که تلویزیون ید طولایی در ساخت و تعریف آنها دارد.  این داستان‌های تصویری که به نام سریال می‌شناسیم‌شان پای ثابت تولیداتی‌اند که هر شب از شبکه‌های مختلف روی آنتن می‌روند. در ادامه تعدادی از آخرین  و تازه‌نفس‌ترین تولیدات این فضا را با هم  مرور کرده‌ایم.

در دست تولید
فصل سوم  «گاندو»
قصه و عوامل: به‌دنبال استقبال خوب مخاطبان از فصل یک و دو سریال «گاندو»،ساخت فصل سوم این سریال با محوریت موضوعات امنیتی کلید خورد. این سریال توسط موسسه اندیشه شهید آوینی، به کارگردانی جواد افشار و تهیه‌کنندگی مجتبی امینی ازجمله سریال‌های امنیتی و پلیسی بود که  این روزها خبر ساخت فصل سوم آن هم منتشر شده است.

مجموعه  «ترور»
قصه و عوامل: مینی‌سریال «ترور» با اشاره به سخن مقام ‌معظم ‌رهبری که ترور سردار سلیمانی بارها اتفاق افتاده است، درباره یکی از ترورهای ناموفق حاج‌قاسم در کشور است. این سریال توسط موسسه اندیشه شهید آوینی و به کارگردانی حمید زرگرنژاد و تهیه‌کنندگی حامد عنقا ساخته می‌شود.

داستان شهادت سردار سلیمانی درخصوص جایگاه منطقه‌ای و بین‌المللی ایشان و تلاش چندباره دشمنان برای به شهادت رساندن‌شان ازجمله ترور کرمان، با حضور عوامل و بازیگران مطرح ایرانی و بین‌المللی در ایران و چند کشور منطقه جلوی دوربین رفته است.

فصل چهارم « نون خ»
قصه و عوامل: پس از استقبال مخاطبان از سه فصل سریال «نون خ»، حال باید منتظر فصل چهارم این سریال باشیم. این سریال به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی به تولید رسیده است. فصل چهارم این مجموعه برای نوروز و رمضان ۱۴۰۲ پخش خواهد شد.

بازیگران: سعید آقاخانی، علی صادقی، شقایق دهقان، سیروس میمنت، کاظم نوربخش ازجمله بازیگرانی هستند که در فصل‌های مختلف سریال ایفای نقش کردند.

«بی‌نشان» با یک درام عاشقانه
قصه و عوامل: سریال تلویزیونی «بی‌نشان» به کارگردانی راما قویدل، نویسندگی مشترک آزیتا ایرایی و مهدی حمزه و تهیه‌کنندگی مرتضی رزاق‌کریمی در مراحل ساخت قرار دارد. این سریال در قالب یک درام عاشقانه داستان جذابی را روایت می‌کند.

بازیگران: مجید واشقانی، نیلوفر پارسا، مالک سراج، مهری آل‌آقا، بهار نوحیان و سوسن مقصودلو و ...

«شهباز» با پلیس‌ها می‌آید
قصه و عوامل: سریال تلویزیونی «شهباز» به کارگردانی حمیدرضا لوافی و تهیه‌کنندگی امیرحسین آشتیانی‌پور و مهدی علینقی‌پور و به نویسندگی مینا خدیوی است. این سریال در ژانر سریال معمایی و پلیسی است و برای شبکه پنج سیما در حال ساخت است.

بازیگران: آرش مجیدی، رضا داودنژاد، علیرضا آرا، میلاد میرزایی، مهدخت مولایی، نیما نادری، سیروس همتی، فاطیما بهارمست و غزال نظر ازجمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

درحال پخش و آماده پخش
«تازه‌وارد» روی آنتن شبکه ۳
قصه و عوامل: سریال «تازه‌وارد» به تهیه‌کنندگی محمدجواد موحد سریالی اپیزودی است که بیش از ۴۵ بازیگر اصلی در آن نقش‌آفرینی کردند. این سریال دست روی یکی از معضلات اجتماعی یعنی افزایش سن جمعیت گذاشته و به مساله فرزندآوری پرداخته است. هشت کارگردان برای اپیزودهای مختلف«تازه‌وارد» در این سریال حضور دارند.

بازیگران: رضا بنفشه‌خواه، آشا محرابی، سپیده خداوردی، امیرمحمدزند، علی عامل‌هاشمی و ...

سفر به دل افسانه‌ها با «مستوران»
قصه و عوامل: فصل نخست سریال «مستوران» به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی و مسعود آب‌پرور و تهیه‌کنندگی عطا پناهی جدیدترین محصول سازمان اوج است که از در تیر  ماه روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود. این سریال در فصل اول، ۲۶ قسمت دارد که براساس نگاهی بر داستان‌های کهن ایرانی شکل گرفته است.

بازیگران: حمیدرضا آذرنگ، نازنین فراهانی، رویا میرعلمی، بیژن بنفشه‌خواه، الهام جعفرنژاد و ...

«وضعیت زرد۲»
قصه و عوامل: فصل دوم «وضعیت زرد» به تهیه‌کنندگی مسعود ملکی مشهور و کارگردانی مجید رستگار از ۲۸خرداد پخش خود را شروع کرده، این سریال در قالب طنز موقعیت و به کارگردانی مجید رستگار دارای رگه‌های سیاسی و شامل شش کاراکتر محوری است.

بازیگران: مهران رجبی، مریم سعادت، زین‌العابدین تقی‌پور، بهار داورزنی، حسام خلیل‌نژاد و ..
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
صدا و سیما خانه ی سلبریتی های دوزاری و محل رشد آنهاست.... سلبریتی های دوزاری باید از صدا و سیما اخراج شوند.....