جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و ترکیه

يکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۶
کد مطلب: 803580
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در گفت‌وگوی تلفنی با "مولود چاووش اغلو" وزیر امور خارجه ترکیه در خصوص مسائل دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.
گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و ترکیه
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، در گفتگوی تلفنی "حسین امیرعبداللهیان"، وزیر امور خارجه کشورمان با "مولود چاووش اوغلو"، وزیر امور خارجه ترکیه، دو طرف پیرامون مسائل مورد علاقه از جمله روابط دوجانبه و تحولات منطقه‌ای گفت‌وگو و تبادل نظر کردند. 

وزیر امور خارجه ترکیه در این مکالمه تلفنی دعوت به عمل آمده از وزیر امور خارجه کشورمان برای سفر به ترکیه را مورد تأکید مجدد قرار داد و ابراز امیدواری کرد تداوم ارتباطات میان مسئولین دو کشور موجبات ارتقاء مناسبات دوجانبه و افزایش همکاری‌های متقابل را فراهم نماید.

امیرعبداللهیان با تقدیر از دعوت همتای ترکیه‌ای خود، از عزم تهران برای ارتقاء بیش از پیش مناسبات با ترکیه خبر داده و ابراز امیدواری کرد تا رایزنی‌های بیشتری در این خصوص صورت پذیرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
دیپلماسی بی فایده است.... میدان مهم است..میدان....