کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قدردانی استاندار قم از سفر اژه‌ای به این استان

29 خرداد 1401 ساعت 15:15

برخی مسائل استان به صورت مستقیم و بعضی با ورود دستگاه قضا قابل حل است و این اقدامات عامل مهمی برای شناسایی این موارد به شمار می‌رود.


به گزارش جهان نیوز به نقل از میزان، سردار محمدتقی شاهچراغی در گفت‌وگو با میزان، ضمن تقدیر از سفر حجت الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای و هیئت همراه به استان قم اظهار داشت: مسائلی که بررسی شد بخشی تخصصی بود. در حوزه زیرساخت‌ها دچار مشکلاتی هستیم که پیش بینی‌های خوبی انجام شد.

شاهچراغی ضمن تقدیر از دیدار رئیس قوه قضاییه با اقشار مختلف از جمله صنعتگران، علما، مراجع تقلید و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: برخی مسائل استان به صورت مستقیم و بعضی با ورود دستگاه قضا قابل حل است و اینگونه اقدامات عامل مهمی برای شناسایی این موارد به شمار می‌رود.

استاندار قم در پایان پیشنهاد کرد: این گونه سفرهای رئیس دستگاه قضا یا دادستان کل کشور با الویت استان قم ضمن درنظر گرفتن اهمیت این استان، در هر مقطعی از سال انجام شود و به لحاظ ملی و فراملی اثربخشی این گونه دیدارها بیشتر مورد تأکید قرار گیرد.

رئیس دستگاه قضا پنج شنبه ۲۶ خرداد ماه سال جاری در راس هیئت عالی قضایی به استان قم سفر کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در نشست خبری استانی به قم گفت: در حدود ۱۱۰ میلیاردتومان اعتبار برای رفع مسائل و مشکلات مراکز قضایی استان قم از جمله دادگستری استان، زندان‌ها، پزشکی قانونی، سازمان قضایی نیروهای مسلح استان و اداره ثبت اسناد تخصیص داده شد.


کد مطلب: 803573

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/803573/قدردانی-استاندار-قم-سفر-اژه-ای-این-استان

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com