سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

مخفی سازی طلا از دستگاه طلایاب با گاوصندوق های مسترسیف

يکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب: 803559
شاید بارها به این فکر کرده باشید که به جای هزینه خرید گاوصندوق، طلاهای خود را در خانه پنهان کنید. اما برخی سارقان، مجهز به دستگاه طلا یاب هستند و طلاهای پنهان شده در منزل حتی در گاوصندوق را پیدا می کنند.

سؤال این است که چگونه طلا را از دستگاه طلایاب مخفی کنیم، در ادامه همه چیز در مورد گاوصندوق طلا خانگی را شرح داده ایم تا بتوانید طلا را از دستگاه طلایاب مخفی کنید. اگر امنیت جواهرات و طلا در خانه، از دغدغه های ذهن شما است، پیشنهاد می کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.
 

مخفی کردن طلا از طلایاب با گاوصندوق طلا خانگی


نگهداری طلا در گاوصندوق های معمولی، نمی تواند طلا و جواهرات شما را از دستگاه طلایاب مخفی کند. اگر می خواهید بدانید چگونه طلاهای خود را از دستگاه طلایاب سارقان مخفی کنید، باید بگوییم شما نیاز به یک گاوصندوق طلا خانگی دارید.

مخفی کردن طلا از طلایاب با گاوصندوق طلا خانگی امکانپذیر است. این روزها با افزایش نرخ قیمت طلا و کاهش ارزش دارایی های نقدی، برخی افراد برای تبدیل دارایی های نقدی خود، طلا می خرند. نگهداری از طلا در خانه، نگرانی هایی را به دنبال دارد اگر از منزل بیرون بروید یا قصد سفر داشته باشید، فکر امنیت سرمایه تبدیل شده به جواهرات و طلاها در منزل می تواند بسیار نگران کننده باشد.

نگهداری از طلا در صندوق امانات بانک هم هزینه دارد، گاوصندوق های معمولی هم شرایط لازم برای نگهداری از طلا را ندارند. به همین دلیل گاوصندوق های طلا خانگی با ویژگی های مناسب، برای نگهداری از طلا در منزل طراحی شده اند. گاوصندوق طلا خانگی برای نگهداری از طلا در طلافروشی و منزل به کار می رود.

ویژگی های گاوصندوق طلا خانگی

ویژگی های گاوصندوق طلا خانگی باعث شده بتواند امنیت طلا را در خانه تضمین کند و مانع هرگونه سرقت یا جابجایی گاوصندوق توسط سارقان شود.

اگر طلاهای خود را در صندوق امانات بانک نگهداری می کنید ولی با توجه به هزینه های نگهداری در صندوق امانات بانک و اخبار ناخوشایندی که اخیرا توسط خبرگزاری ها در مورد صندوق امانات بانک منتشر شده است، به فکر خرید گاوصندوق فوق امنیتی برای منزل هستید لازم است هنگام خرید به عدد ضریب امنیت گاوصندوق توجه داشته باشید. علاوه براین  اگر قصد نگهداری ایمن طلا در منزل را دارید، پیشنهاد می کنیم هنگام خرید گاوصندوق به ویژگی های زیر توجه داشته باشید:
  • توجه به عدد درج شده به عنوان ضریب امنیت گاوصندوق خانگی (هرچه این عدد بزرگتر باشد، امنیت گاوصندوق بیشتر است).

    جنس ورق به کار رفته در ساخت بدنه گاوصندوق از فولاد با ضخامت بالا باشد.

    بدنه مرغوب ضد ضربه.

    جداره میان دو ورق فولادی در بدنه گاوصندوق از بتن مرغوب پر شده باشد.

    گاوصندوق هایی با قفل تولید شده توسط شرکت های معتبر نظیر

    سامسونگ در گاوصندوق های ایگل و لوسل.

    گاوصندوق ضد سرقت.

    گاوصندوق مجهز به آژیر.

    گاوصندوق ضد حریق، نسوز.

    گاوصندوق ضد دیلم

    ضد برش

    کیفیت و دوام زبانه ها، دستگیره ها و لولاهای گاوصندوق.

    گاوصندوق دارای ضمانت نامه معتبر تولید کننده باشد.

    گاوصندوق دارای خدمات نصب و خدمات بعد از فروش باشد.

    برای خرید نمایندگی یا تولید کننده گاوصندوق خانگی را انتخاب کنید، بعد از فروش گاوصندوق همچنان پاسخگوی مشتریان برای ارائه خدمات و سرویس باشند.

    حتما برندهای معتبر گاوصندوق را خریداری کنید تا خیالتان بابت امنیت قفل گاوصندوق و کیفیت جنس بدنه و درب گاوصندوق راحت باشد.

    گاوصندوق طلا خانگی خارجی را از نمایندگی معتبر خریداری کنید تا بتوانید از خدماتی نظیر بازیابی رمز گاوصندوق و ... استفاده کنید.

    گاوصندوق های کوچک با قابلیت پیچ کرد از داخل گاوصندوق به زمین و دیوار را انتخاب کنید.

    گاوصندوق هایی با قفل ترکیبی و دیجیتالی انتخاب کنید.
     

قیمت گاوصندوق طلا خانگی

قیمت گاوصندوق طلا خانگی با توجه به برند تولید کننده، عدد نشان دهنده ضریب امنیت گاوصندوق، نوع قفل، جنس بدنه، ابعاد گاوصندوق و... تعیین می شود. بهترین روش برای دستیابی به لیست قیمت گاوصندوق طلا خانگی مراجعه به فروشگاه های آنلاین فروش گاوصندوق طلا خانگی است.
 

به این ترتیب می توانید به راحتی بدون مراجعه حضوری با صرف کمترین زمان ممکن، دقیق ترین مشخصات فنی گاوصندوق ها را مشاهده کرده و با مقایسه قیمت گاوصندوق خانگی ایرانی و خارجی، بهترین انتخاب را داشته باشید. 

قیمت گاوصندوق طلا خانگی با قفل اثر انگشتی، قفل ترکیبی، قفل دیجیتالی و ... در مقایسه با گاوصندوق های مکانیکی معمولی، گرانتر هستند اما با توجه به امنیت بالا که دارند، خریداران بر این باورند که گاوصندوق طلا خانگی ارزش خریدن را دارد.

فرق گاوصندوق طلا خانگی با گاوصندوق طلافروشی

گاوصندوق طلا خانگی مناسب منازل است و در طلا فروشی به کار نمی رود. فرق گاوصندوق طلا خانگی با گاوصندوق طلا فروشی در این است که گاوصندوق های خانگی معمولا در سایز کوچک طراحی می شوند و یک محفظه با جایگاه هایی برای محافظت از طلا، ساعت های گران‌قیمت و ... هستند. 

اما طلافروشی ها با توجه به اینکه مقدار طلای بیشتر برای نگهداری دارند و این طلاها را در ویترین نگهداری می کنند، لازم است از انواع گاوصندوق طلافروشی که با نام گاوصندوق زیر ویترینی طلا فروشی یا گاوصندوق آسانسوری نامیده می شوند، استفاده کنند.
 

علت نامیدن این گونه گاوصندوق ها با اصطلاح آسانسوری این است که طلافروش می تواند با زدن یک دکمه در عرض چند ثانیه کل سطح ویترین طلا را بدون تماس دست، به صورت آسانسوری به داخل گاوصندوق منتقل کند.

این امکان مزیت عالی برای طلافروشان در زمان حوادث گوناگون است. علاوه براین در پایان هر روز کاری می توانند در عرض چند ثانیه بدون لمس کردن و ایجاد اثر انگشت روی جواهرات و طلاها، کل ویترین را به داخل گاوصندوق منتقل کرده و در آغاز روز کاری بعد، با زدن یک دکمه مجددا ویترین طلافروشی را به جایگاه اول بازگردانند. گاوصندوق طلافروشی در انواع مختلف طراحی می شود؛ برخی از مدلها قابلیت جابجایی و حمل و نقل دارند. از ویژگی های گاوصندوق طلا در طلافروشی های می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • مجهز به سیستم بالابرنده بال اسکرو
    دارای میز کار ریلی
    قابلیت وارد شدن ویترین به گاوصندوق در چند ثانیه و قابلیت خارج شدن ویترین از گاوصندوق در یک الی سه دقیقه
    مجهز به رمز دیجیتال و مکانیکی فوق امنیتی
    مجهز به سیستم ضد سرقت و ضد ضربه
    دارای درب و بدنه ای با ورق بسیار ضخیم 
    مجهز به بتن مسلح 
    قابلیت دفن شدن پایه در زمین با بتن یا قابلیت متحرک بودن برای جابجایی
     

خرید برند گاوصندوق طلا خانگی فروشگاه مسترسیف

چنانچه به دنبال خرید یک گاوصندوق باکیفیت و مقاوم هستید، در مسترسیف می‌توانید جدیدترین گاوصندوق‌های بازار که تحت استانداردهای معتبر از جمله آمریکا هستند پیدا کنید. با مراجعه به آدرس https://www.mrsafe.co/ می‌توانید از مدل‌های متنوع گاوصندوق‌ها در این فروشگاه اینترنتی دیدن کرده و بهترین گزینه را با توجه به فضای منزل یا محل کار خود خریداری نمایید.

مستر سیف با اخذ مجوزهای لازم و دریافت لایسنس فروش برندهای معتبر کره ای و ژاپنی با هدف گسترش فرهنگ خرید اینترنتی در صنایع امنیتی  فعالیت خود را در سال ۱۳۹۴ آغاز کرد.

تبدیل شدن به معتبرترین مرجع مشاوره و خرید گاوصندوق، چشم انداز فعالیت‌های مستر سیف در سالهای پیش رو است. همچنین اطلاع رسانی یکپارچه و شفاف قیمت گاوصندوق جز لاینفک اصول ما در فروشگاه اینترنتی مستر سیف است.

آدرس دفتر مرکزی: خیابان سپهبد قرنی، نرسیده به پل کریمخان، نبش خیابان کلانتری، ساختمان شماره ۱۷، طبقه فوقانی بانک ملت، طبقه ۳، واحد ۴

شماره ویژه : ۰۲۱۸۸۴۹۰۵۷۹
تلفن همراه: ۰۹۳۶۹۵۲۶۷۷۲
پاسخگویی:۲۴ساعته حتی ایام تعطیل
ایمیل  :  info@mrsafe.co
اینستاگرام :  https://www.instagram.com/mrsafe.co/
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *