پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۲

آپارتمان‌های ۲ میلیاردی شرق تهران +جدول

يکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب: 803535
در گزارش زیر به بررسی مشخصات آپارتمان‌های ۲ میلیاردی شرق تهران خواهیم‌ پرداخت.
آپارتمان‌های ۲ میلیاردی شرق تهران +جدول
به گزارش جهان نيوز، محله‌های شرق تهران یکی از شلوغ ترین و محبوب ترین بخش های شهر تهران می‌باشند. 
 
مجیدیه یکی از محله های بسیار خوش مسیر شرق تهران است و شرایط این‌ محله برای زندگی با توجه به دسترسی های این محله، مناسب است. واحدی ۴۸ متری در این منطقه که ۱۶ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ اتاق خواب داشته باشد ارزشی معادل ۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان دارد.

همچنین برای خرید واحدی ۱۷ ساله در تهران‌نو با متراژ ۴۸ متر و ۱ اتاق خواب به سرمایه‌ای بالغ‌بر ۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.
 
در روزهای اخیر واحد آپارتمانی ۵۰ متری در نارمک که ۱۸ سال از ساخت آن گذشته باشد و یک خوابه باشد، معادل ۲ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.
 
همچنین واحد آپارتمانی ۴ ساله در پیروزی با متراژ ۷۳ متر و ۲ اتاق خواب، معادل ۲ میلیارد تومان معامله شده است.
برای خرید واحد آپارتمانی ۴۶ متری در نیروهوایی که ۱۶ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ اتاق خواب داشته باشد، به بودجه‌ای معادل ۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

در روزهای گذشته‌ آپارتمانی در تهرانپارس‌شرقی با متراژ ۶۶ متر و ۱ اتاق خواب درحالی که ۱۹ سال از ساخت آن می‌گذرد با قیمتی معادل ۱ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان به فروش رسیده است. همچنین واحدی ۶۲ متری در همین محله که ۹ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد، معادل ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.


توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.
مرجع : اقتصاد آنلاین
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
۲ میییییلیارد!!! چقدر ارزوووون!!! معلومه همه ماشالله میلیاردرررررر شده اند!!!!
Iran, Islamic Republic of
خدا نگذرد از اونایی که ساخت خانه های 50 و 60 و 70 متری رو رواج دادند روح وسیع انسان تو این دخمه انتظار دارید به کجا برسه؟!!! .